Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke guys wat zijn de opties als je perse op 24 juni een iphone 4 g wil kopen zonder simlock? Kan iemand al wat tips ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe?
Oke guys wat zijn de opties als je perse op 24 juni een iphone 4 g wil kopen zonder simlock? Kan iemand al wat tips geven? Waar rijden we naar toe?
frankrijk, duitsland of engeland. Las dat orange in frankrijk wellicht de goedkoopste lose toestellen verkoopt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ook ik zou dat willen weten.
wil hem n.l. zeker aanschaffen |
|
|||
|
|||
Mijn grote vraag is dan ook? zou hij ook 200 euro gaan kosten? Zoals apple altijd heeft gedaan. Van de dollar prijs gewoon euro's maken. Het lijkt te mooi om waar te zijn, en je weet wat dat betekend haha
Maargoed, er zal net als vorig jaar wel weer een wachtlijst komen bij mobistar waarop je je kunt inschrijven. Tot nu toe nog niks gezien iig. |
|
|||
|
|||
En in Belgie?
|
|
|||
|
|||
In België zal je deze ook simlockvrij kunne krijgen... Maar de vraag is: Wat is de voorraad?
Aan het begin zullen ze veel meer vragen voor de iPhones dan hij eigenlijk hoort te kosten... En de kans dat je de eerste 6 maanden een iPhone 4 kan vinden is zeer klein (het is nu nog moeilijk om een 3gs te vinden!). |
|
|||
|
|||
3gs is zowat overal in belgie gewoon te krijgen!
Lees hier maar eens rond in het forum, staan verschillende adressen vermeld. Heb ze ook op verschillende plaatsen zelf gezien voldoende op voorraad. De prijs is in het begin hetzelfde als wat hij over 1 jaar kost. Het is niet zoals met een Nokia enz die al snel in prijs zakken. Ze dalen pas in prijs als de volgende nieuwe uitkomt. Kijk maar eens op de site van mobistar ea. |
|
|||
|
|||
Ik ga op 19 juni voor 3 weken op vakantie naar Japan. Laat dat nou net een van de landen zijn waar de iPhone 4 op 24 juni wordt "losgelaten".
Zou je hem daar unlocked kunnen kopen? Zo ja, hoeveel zal ik er dan meenemen? |
|
|||
|
|||
1 voor jezelf en dan in ieder geval ook 1 voor mij, dus das al 2 stuks
Sowieso zou ik er gewoon een stuk of 5 meenemen, mits ze unlocked zijn ofcourse. (als dat je lukt) |
|
|||
|
|||
ik wil hem best in beglie komen halen omdat mn vriendin daar woont, maar zal hij dan wel los te koop zijn? zonder abbonement?
|
|
|||
|
|||
In belgie is het wettelijk verplicht om de telefoon los te verkopen. Ze mogen daar simpelweg geen abonementen slijten met een gratis telefoon, daarom zijn ze altijd los te koop daar, en daarvoor ook altijd simlock vrij.
|
|
|||
|
|||
Belgie blijft op dat vlak idd het beste; simlockvrij en los te koop of met abo, je zal gewoon kunnen kiezen en bent tot nikske verplicht.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kun je er dan ook zo als nederlander een halen? daar doen ze niet moeilijk over? Dan denk ik dat ik belgie maar eens moet bezoeken maar voorraden kun je helaas niet actueel bekijken dus het word nog wel een flinke gok :S en ik woon niet bepaald vlak bij de grens :S |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil hem wel graag los halen, maar ben bang dat ie pas na een aantal weken goed leverbaar is als een los toestel. Als ik hem via T-Mobile haal ben ik misschien een 100-200 euro duurder uit met het goedkoopste abo, maar dan heb ik iig een punt waar ik naar toe terug kan ivm garantie en een plek om er direct een goede verzekering bij af te sluiten... Of vertel ik nu heel veel onzin en valt dat allemaal reuze mee? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat je nog eens 200 euro extra moet betalen bovenop je abonnement. Dan zou dat 1 van de duurste telefoons zijn die je nu kunt krijgen. Plus voorgaande jaren was dat ook niet zo bij t-mobile, of je moet echt een heel goed koop abonnement nemen.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En met het duurste abonnement bij T-Mobile heb je in totaal €1645,- Euro voor je iPhone betaald. (incl. belminuten etc.) Laatst gewijzigd door Dragon; 08-06-10 om 22:20. |
|
|||
|
|||
Wat ik al zei, dan moet je een heel goedkoop abonnement nemen.
Met een wat duurder abonnement kost de telefoon tegen de 45 als ik uit m'n hoofd goed zeg. Maar goed we hadden het eigenlijk over belgie en wat hij daar gaat kosten; daar mikte ik op hopelijk 200 euro, maar waarschijnlijk zal de iPhone 4 wel even duur uitkomen als de 3GS |
|
|||
|
|||
@ Tok Tok, euhm 200 euro?
Dream on. IK denk 600 - 700 euro. |
|
|||
|
|||
@Geronimo85
Ik denk het ook, ik was gisteren een beetje optimistisch Iemand al informatie over of T-mobile het alleenrecht houdt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 hoe en waar unlock | agbulut | Unlock | 19 | 26-10-11 12:47 |
Hoe weten waar iPhone vandaan komt? | iDavid | iPhone algemeen | 25 | 24-03-11 13:36 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
iPhone kopen - Wat, hoe, waar enzovoort | Ruben. | Archief | 2 | 13-02-08 01:09 |
|
|