iphone 4 kopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ga 4 juli naar frankrijk naarbij lyon. kan ik dan gewoon naar de winkel toe en een iphone 4 kopen die simlockvrij is ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone 4 kopen
ik ga 4 juli naar frankrijk naarbij lyon.
kan ik dan gewoon naar de winkel toe en een iphone 4 kopen die simlockvrij is ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja je kan gewoon apple store binnen lopen en een kopen als hij op voorraad is. ik ga dit zelf ook doen in oktober.
|
|
||||
|
||||
oke mooizo dan ga ik even kijken waar ik het beste heen kan gaan om te kopen
iemand een site waar ik alle apple store's in frankrijk kan zien ? Laatst gewijzigd door Destiny; 28-06-10 om 22:56. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De kans dat je 4 juli een Apple winkel binnen wandelt en er eentje kan kopen lijkt me zeer klein, gezien de geringe voorraad.
|
|
|||
|
|||
ik wil hem wellicht in engeland gaan halen.. als ik zo de prijzen zie voor het reizen naar frankrijk lijkt frankrijk duurder. hier kan je met de bus naar engeland..ding is alleen dat een dagretour geen zijn heb. reistijd..waarom verkopen ze de iphone 4 gewoon simlockvrij in nederland. zou zooo mooi zijn..
|
|
|||
|
|||
Tegen de tijd dat ze in Frankrijk of Engeland weer leverbaar zijn zal hij dat in Belgie ook zijn. Die busreis is een stuk goedkoper..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga eind juli naar Frankrijk en hoop er dan 1 te kunnen kopen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kopen | St33n | Koopinformatie Nederland | 1 | 09-03-10 18:37 |
Iphone kopen | Danz | Koopinformatie Nederland | 12 | 21-02-10 21:34 |
Iphone 3g kopen: help! | bramtinmokum | Koopinformatie Nederland | 2 | 02-02-09 18:48 |
Iphone 2 kopen | Beaux | Archief | 7 | 29-05-08 15:22 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
|
|