Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tok Tok Ik denk het ook, ik was gisteren een beetje optimistisch Inderdaad.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat we zeker moeten rekenen op een 650 euro bij Mobistart voor de Iphone 4 16 gb (Simlock vrij).
Nu is de Iphone 3gs 16 gb 579 Euro bij Mobistart (BE). Als je bij AT&T (US) op de website kijkt kost deze zelfde iphone met een 2 jarig AT&T abbonement 149$ (Requires purchase of a $15/mo data service. 2 year contract & new activation required.). Dus de Iphone 4 kost 199$ met een abbonement van 20$ van AT&T maandelijks gedurende 2 jaar. Als je zo beetje gaat rekenen gaat deze mooie iphone 4 richting de 650 euro kosten bij Mobistar in Belgie. Ik woon zelf 10 min van de grens van Belgie dus voor mij is de keus niet moeilijk aangezien mijn 3g al verkocht is voor 250 eurie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de site van mobistar is nog geen inschrijf lijst. Dat was vorig jaar wel al, toch? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kun je hem in belgie als nederlander reserveren? Brugge of antwerpen het liefst.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tis wel zo dat als je iemand kent bij een mobistarwinkel, 'dingen wel makkelijker lukken.' |
|
|||
|
|||
Klinkt duidelijk en logisch.
Het is weer aardig aan de prijs maar gelukkig mag ik de BTW terug vragen |
|
|||
|
|||
Zijn ze in Frankrijk ook Sim Lock vrij te verkrijgen???
|
|
|||
|
|||
Is nog onbekend dacht ik...
|
|
|||
|
|||
Ik heb intussen uitgevonden dat de 3Gs Simlock vrij bij Fnac te koop is. Dus is het aannemelijk dat de 4 ook simlock vrij komt. Das mooi.
|
|
|||
|
|||
Je hebt het over Frankrijk nu?
|
|
|||
|
|||
Ja, FNAC Frankrijk. Gewoon via hun website maar ook verkrijgbaar in de filialen.
|
|
|||
|
|||
Ik ga naar turkije, weet iemand hoe het daar vandaag de dag zit met de aanschaf van een iPhone daar?
Waren ze daar niet zonder simlock en zonder abo?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tja, de "voordelen" van een zelfstandige
|
|
||||
|
||||
Woehoeeeee dichtsbijzijnde filiaal van fnac is voor mij 1 uur en 4 min rijden.
DUSSSSSSS als FNAC die iphone nou eens fijn simlockvrij gaat verkopen heeft deze jongen 24 juni wat te doen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat de iPhone 4, in eender welk land, te koop zal zijn bij Fnac of MediaMarkt of dergelijke, toch niet in het begin. Eerdere iPhones waren ook niet vanaf dag 1 bij deze zaken te koop, correct me if I'm wrong.
|
|
||||
|
||||
Ik moet je hier gelijk in geven, maar welke winkels verkochten de iphone wel vanaf dag 1 en was deze simlock vrij?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij deed mobistar dat. Die had daarom ook die wachtlijst, als je je daar op tijd inschreef dan stond je er tussen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 hoe en waar unlock | agbulut | Unlock | 19 | 26-10-11 12:47 |
Hoe weten waar iPhone vandaan komt? | iDavid | iPhone algemeen | 25 | 24-03-11 13:36 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
iPhone kopen - Wat, hoe, waar enzovoort | Ruben. | Archief | 2 | 13-02-08 01:09 |
|
|