Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Yannickjee. Ik heb een vraagje. ik ben 13 jaar oud. & wil graag een iphone, maar ik heb de meeste dingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mappen maken zal je met iOS 4 ook op de 3GS, en ook op de 3G, kunnen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn jongste broer is het zelfs tegen gekomen mee z'n kameraad, die jongen kwam uit de cinema en had z'n gsm in de hand en zonder enige reden stampte er een andere snotter de gsm uit z'n handen= kapot. Het probleem is op zo'n moment ze met een man meer waren en sterker waren etc....Konden ze dus weinig beginnen want de vogel was toen al gaan vliegen ook. Waarom heb je een iphone nodig dan? Wat wil je er allemaal mee doen? |
|
|||
|
|||
Koop een ipod touch
|
|
|||
|
|||
Hm, toch niet vind ik want als je nog effe wacht dan zal die iphone 3gs voor mss 100-150 euro meer te koop zijn en je kan meteen bellen en smsen enz.....
Iphone is gemakkelijk als je alles in één wilt en geen 2 toestellen wil gaan meesleuren . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of kijk of je 2e hands een iPhone kan bemachtigen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat'em wacht tot wanneer de prijzen binnen een dikke maand zullen verlaagd zijn en dan eentje koopt (een 3gs). Een 3g kopen is dom omdat er geen multitasking op zal komen en voor bepaalde games en dergelijke meer stokt het apparaat dusja, minstens voor een 3gs dus gaan . Die jongen een 2de hands laten kopen lijkt me ook niet meteen slim, wij kennen de iphone van binnen en vanbuiten en ik weet wat ik zeker moet nagaan en moet testen dus mij gaan ze zo snel niet in de zak kunnen zetten . |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier even een vraagje over, Ik kom uit nederland Alleen als ik een iPhone uit belgie mee neem, hoe zit het dan met de garantie etc? en als ik het hier in nl zou willen verzekeren kan dit? Moet ik bij elke garantie naar belgie?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heeft Apple wereldwijd garantie, maar dit weet ik niet zeker.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit is dus grote onzin. Voor 100-150 heb je net een originele (2007) iPhone.
|
|||
|
|||
Mijn ouders gaan in begin juli nr Hong Kong. En deze zou ook in juni gelanceerd worden? Deze zou ook simlockvrij zijn hoop ik?
|
|
|||
|
|||
Ik wil dus ook een losse iphone 4 gaan aanschaffen en hij mag voor mijn appart gewoon een t-mobile simlock hebben, aangezien ik er nog 2 jaar aan vast zit. Is dit mogelijk om in Nederland een iphone 4 in met t-mobile simlock te kopen? Zo ja, waar? En hoeveel zou de 16/32 gig kosten? Ik ben namelijk bereid een aardige som neer te leggen voor het toestel, maar dan wil ik wel dat hij het gelijk doet, zonder poes-pas. Iemand een idee?
tnx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of dit met de 4 dan ook mogelijk is? Hoop van wel en dan het liefst op de dag van de launch Ga hier echter niet vanuit. |
|
|||
|
|||
grrr ik denk dat het echte probleem de voorraad kast gaat worden. Dan wil ik er een met abbonement maar dan zijn ze allemaal uitverkocht
Ik wil er een voor 20 Juli! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zal ik nu bestellen alvast op een of andere site, en nog eens een gok nemen dat geknipte sims werken. Ik heb veel meer eisen. ik wil een jailbreakbare iphone 4, en dat hij of komt met een micro sim, of geknipte sims accepteert, en ik wil absoluut de 32gb zwart, en met geen 2-jarig contract. 1 jaar vind ik wel prima. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De 3g kopen is dom omdat er bepaalde zaken bij zijn die stotteren om het zo te zeggen en er ook geen multitasking zal zijn en noem maar op. Ik spreek ook niet over een abo, ik spreek over los kopen. De 3gs zal sowieso in prijs zakken, kan toch niet anders als die iphone 4 zal uitkomen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe ik dat weet? Broertje van 15 zijn vriendjes die hetzelfde heeft en ik ook bovenstaande zie. Dus yannick, koop gewoon een iPod touch. En als je toch perse een telefoon wilt hebben met een aanraakscherm enz. kijk dan naar een HTC legend of touch of iets in die richting. Maar die zijn minder interresant dan een iPod touch, omdat er daarvoor minder spelletjes enz. zijn en die ook minder werken dan op de iPod. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 hoe en waar unlock | agbulut | Unlock | 19 | 26-10-11 12:47 |
Hoe weten waar iPhone vandaan komt? | iDavid | iPhone algemeen | 25 | 24-03-11 13:36 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
iPhone kopen - Wat, hoe, waar enzovoort | Ruben. | Archief | 2 | 13-02-08 01:09 |
|
|