Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wacht liever op de iPhone V (romeins nummer voor 5)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wacht liever op de iPhone V (romeins nummer voor 5)
|
|
|
|||
|
|||
Iemand weet van de betrouwbaarheid van de aanbiedingen op Ebay momenteel? Deze bijvoorbeeld:http://cgi.benl.ebay.be/Apple-iPhone...ht_6685wt_1137
|
|
|||
|
|||
Oei dat is wel ff een andere prijs dan die 900 euro van phoneshop.nl
|
|
||||
|
||||
Ebay verkoper uit Duitsland.
DLD levert ze volgens mij simlocked, dus hij haalt ze ook ergens vandaan. Simpel rekensommetje: inkoop minimaal EUR 775,00 (prijs 3GS + 100,00) maar je verwacht tot niet serieus er ergens (buiten de winkels om) een voor die prijs te krijgen? Alles onder de officiële verkoopprijs + 25,00 is bij voorbaat verdacht! Je praat nu al over een soort collectors item. |
|
||||
|
||||
Marktplaats.nl > Iphone 4gs 32 Gig nieuw!! 300,- Euro - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
Zie hier..de nieuwe Iphone.......wat een oplichter!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
mailtje gestuurd dat ik hem wou komen ophalen rara...dat wil hij niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je bent dus duidelijk; de iphone 4 wil je dus niet? Als je dan eentje wil kopen wacht dan nog eventjes en dan zal de iphone 3gs in prijs zakken hoor en koop em dan en koop deze best ook nieuw ongeacht wat anderen beweren, ik weet waarom, ze zouden ook beter moeten vind ik maar ik ga daar niet verder op ingaan . Het is veel makkelijker om meteen 1 toestel in één te hebben, bellen en smsen en internetten (wel voor zorgen je een data abo hebt he want anders kan je voor een dure rekening te staan komen). De 3g zeker niet kopen omdat bij deze je niet de nieuwe updates en noem maar op zal krijgen, ze stoppen ermee en de 3G kan bepaalde zaken niet aan omdat de snelheid te laag is van dat toestel dus koop een 3gs of een iphone 4. |
|
|||
|
|||
Huidige abonnement loopt in juli af. Wat is voordeliger, om de iPhone los te kopen in Belgie of aan te schaffen met een abonnement bij de provider (T-mobile, vodafone..)?
Simpel rekensommetje: €37,95 x 12 maanden = €910,80 + aanschaf kosten: €74,- Totaal = €948,80 Dit is gebaseerd op de prijzen van phoneshop.nl Bijna €1000,- voor een telefoon dus. |
|
||||
|
||||
Voor een telefoon mét abbo samen betaal je (normaal) iets meer dan dat je op marktplaats e.d. voor een nieuw toestel betaald. De winkel maakt winst op de telefoon.
Echter bij de Iphone lijkt het wel omgekeerd Voor mij was/is de keuze van simlockvrij en niet gebonden zijn aan T-mobile de doorslag geweest een losse Iphone te kopen, niet de prijs... |
|
|||
|
|||
ik betaal inclusief mijn 1-jarige abbonement bij phoneshop.nl voor een 32gb iphone 4 1013,30 euro in totaal voor 330 belminuten / 660 smsjes(door verdubbelaar) en web 'n walk plus.
Goede prijs vind ik dat hoor. |
|
|||
|
|||
Men wacht dus op de verkoop prijs in belgie, Ik denk rond de 700 euro?
|
|
|||
|
|||
My 2 cents:
De iPhone 4 heeft in Amerika dezelfde prijs als de iPhone 3Gs bij introductie, dus ik denk dat de losse prijs in Belgie ook weer rond de 575,- voor de 16GB en 675,- voor de 32GB zal zijn. Meer vind ik persoonlijk ook wel teveel (ongeacht wat het apparaat kan; binnen 6 maanden is er alweer iets "beters/snellers" op de markt).
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja ik ga denk rond november de iphone 3gs met een i150 abo kopen |
|
|||
|
|||
kan je nu in duitsland de 3gs ook los kopen, bijvoorbeeld voor € 1000,-? zo ja dan zou je verwachten dat ze de iphone 4g ook moeten aanbieden??
|
|
|||
|
|||
Ik heb in de franse applestore de 4G 16G als los toestel gezien voor 600euro en de 32G voor 700 euro, Britse applestore beetje het zelfde verhaal, 16G voor 499 pond (omgerekend ook zoon 600euro) en 32G 599 pond (a 700 euro).
Dus ja zou best kunnen dat ze in belgie ook rond die prijs liggen.. Zou NL dat ook doen? Los aanbieden voor die prijs? |
|
||||
|
||||
UK Store verzend niet naar NL. Stel ik bestel er eentje en laat deze bij iemand in de UK afleveren en deze persoon neemt hem mee naar NL. Moet er dan nog invoerrechten afgedragen worden? Of valt de UK binnen de vrijhandelsverkeer van de EU?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je naar amerika ging lag het anders |
|
|||
|
|||
Is de UK lid van de EU? Dus valt de UK binnen vrijhandelsverkeer van de EU?
Domme vraag.. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 hoe en waar unlock | agbulut | Unlock | 19 | 26-10-11 12:47 |
Hoe weten waar iPhone vandaan komt? | iDavid | iPhone algemeen | 25 | 24-03-11 13:36 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
iPhone kopen - Wat, hoe, waar enzovoort | Ruben. | Archief | 2 | 13-02-08 01:09 |
|
|