//

Nieuwe iPhone 5S geeft melding: 'Apparaat moet worden vervangen'

Nieuwe iPhone 5S geeft melding: 'Apparaat moet worden vervangen' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Gisteren heb ik een nieuwe(!) iPhone 5S met 32GB overgenomen van een kennis. Na de folie eraf te hebben gehaald geeft de telefoon bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-03-14, 08:51
ChristineS87 ChristineS87 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard Nieuwe iPhone 5S geeft melding: 'Apparaat moet worden vervangen'

Goedemorgen,

Gisteren heb ik een nieuwe(!) iPhone 5S met 32GB overgenomen van een kennis. Na de folie eraf te hebben gehaald geeft de telefoon bij het opstarten (voor de eerste keer) na het invoeren van het Apple ID de melding: 'Apparaat moet worden vervangen', met daaronder de melding dat ik contact moet opnemen met de Apple store of een andere Apple expert.

Nu heb ik de nieuwe software (7.1) erop gezet en geeft de iPhone deze melding niet meer. Maar ik zou, voor de toekomst, toch graag weten waar deze melding vandaan komt! Via Google kom ik slechts één resultaat tegen van een klant van Hi en deze persoon heeft een nieuw toestel gekregen omdat ze daar niet bekend waren met deze melding.

Heeft een van jullie enig idee waar deze melding vandaan komt?

Alvast bedankt!

Christine
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-14, 09:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ChristineS87 Bekijk bericht
Heeft een van jullie enig idee waar deze melding vandaan komt?
Misschien een intermitterende hardware fout. Bel toch maar eens met Apple en vraag wat je moet doen.
  #3  
Oud 14-03-14, 10:37
ChristineS87 ChristineS87 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard

Contact gehad met Apple. Zij geven ook aan dat de melding samenhangt met een hardware-fout. Raden mij aan contact op te nemen met het verkooppunt en het toestel om te ruilen voor een nieuw. Dat gaan we dan maar even doen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: DFU probleem: Itunes moet dit apparaat identificeren BaasTurbo Jailbreak 3 11-08-11 21:48
iPhone 4: Nieuwe Iphone4 moet simlock vrij worden Essy Unlock 5 07-05-11 00:29
Itunes geeft aan dat iphone hersteld moet worden nicedungeon iTunes 3 19-04-10 23:23
melding dat ik me beltegoed moet opwaarderen en dat ik 1233 moet bellen djmur-c Unlock [archief] 2 01-05-08 13:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.