Siri uitzetten in 7.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na veel moeite heb ik Siri uit kunnen zetten, omdat er automatisch gebeld werd vanuit mijn tas. Update uitgevoerd naar iOs 7.1 en nu krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri uitzetten in 7.1
Na veel moeite heb ik Siri uit kunnen zetten, omdat er automatisch gebeld werd vanuit mijn tas.
Update uitgevoerd naar iOs 7.1 en nu krijg ik met geen mogelijkheid Siri meer uit. Wie kan mij helpen? Ik heb een iPhone 4S. Toegangscode staat aan en in Instellingen staat Siri uit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou, de radio bijvoorbeeld als ik in de auto zit en de telefoon zit in mijn tas.
Ik heb geen melding gekregen. Heb je misschien wat duidelijkere informatie/stappenplan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone en iPod touch: tips bij gebruik van Stembediening |
|
|||
|
|||
Het klinkt misschien gek, maar bij mij staat er geen Siri bij Instellingen > algemeen.
Stembediening kan ik ook niet vinden... Edit: het gaat inderdaad om uitzetten bellen stembediening. |
|
|||
|
|||
Dan heb je bij "beperkingen" Siri beperkt. Dat er geen wijzigingen gedaan kunnen worden. Ga naar instellingen, algemeen, beperkingen en vink daar Siri weer aan. Dan zal je Siri weer onder instellingen terugvinden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|