iPhone 4s: scherm dood: alleen strepen.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag is mijn iPhone 4s, in een beschermend hoesje op de grond gevallen. Later kwam ik er achter dat ie "dood was" was. Er loopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s: scherm dood: alleen strepen..
Vandaag is mijn iPhone 4s, in een beschermend hoesje op de grond gevallen. Later kwam ik er achter dat ie "dood was" was. Er loopt alleen een gele strepen over de hele lengte. Wat nu?? Gr. Jan
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je een nieuw scherm nodig hebt of
Misschien iets los?. Laatst gewijzigd door ASYRO; 16-03-14 om 00:57. |
|
|||
|
|||
Ja waarschijnlijk is er iets los, als je scherm dood was gaf die helemaal geen beeld meer. Haal de achterzijde eraf en de EMI schild en kijk of de stekker van het lcd scherm nog goed vastzit.
|
|
||||
|
||||
Misschien even op zoek naar een reparateur, of een nieuwe kopen?
|
|
|||
|
|||
Kosten lopen van 35 tot 65 euro
B kwaliteit A kwaliteit Of origineel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Strepen over het scherm bij AppStore iphone 5 | hoi1 | iPhone algemeen | 1 | 31-10-12 20:12 |
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen | thaguz | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 12:30 |
Iphone valt steeds met strepen op het scherm | steelgate | iPhone algemeen | 7 | 22-06-11 10:00 |
Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen ) | wjl | iPhone algemeen | 3 | 10-10-10 19:02 |
Iphone dood alleen het appeltje niet | mark. | Archief | 1 | 23-11-08 18:18 |
|
|