Strepen over het scherm bij AppStore iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds maandag een iPhone 5. Ik dacht dat alles goed werkte tot ik bij het downloaden van een App, via AppStore, over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Strepen over het scherm bij AppStore iphone 5
Hallo,
Ik heb sinds maandag een iPhone 5. Ik dacht dat alles goed werkte tot ik bij het downloaden van een App, via AppStore, over een deel van mijn scherm strepen kreeg op het moment dat ik mijn wachtwoord moest invoeren. Na een paar seconden verdwijnen deze strepen weer. Iemand enig idee of dit op te lossen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
*Problemen die worden opgelost in iOS 6.0.1:
*Glitch bij het virtuele toetsenbord, waarbij een flikkering verschijnt. *Problemen bij Wi-Fi-verbindingen *Problemen bij het verwerken van data via een mobiele verbinding *Bug die ervoor zorgt dat je pasdetails in Passbook via het ontgrendelscherm kunt bekijken. *Bug die ervoor zorgt dat Exchange-afspraken worden geannuleerd. *Problemen met de cameraflitser. Ik weet wel dat het niet bij jou toetsenbord is, maar zeer waarschijnlijk hetzelfde probleem! Dus effe wachten... zie bron; ‘Apple bereidt iOS 6.0.1 voor, iOS 6.1 verschijnt na feestdagen’ - iPhoneclub.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen | thaguz | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 12:30 |
Iphone valt steeds met strepen op het scherm | steelgate | iPhone algemeen | 7 | 22-06-11 10:00 |
Iphone 4 soms horizontale strepen of scherm wordt wit/zwart erna | omed4life | iPhone algemeen | 4 | 05-01-11 20:50 |
Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen ) | wjl | iPhone algemeen | 3 | 10-10-10 19:02 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
|
|