Onmogelijk te synchroniseren . discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De synchronisatieknop in het Itunes venster , op de computer , blijft al een tijdje grijs . Het klikken op deze knop heeft geen resultaat, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onmogelijk te synchroniseren .
De synchronisatieknop in het Itunes venster , op de computer , blijft al een tijdje grijs .
Het klikken op deze knop heeft geen resultaat, gegevens , apps of muziek worden niet over gezet . Omdat ik het mogelijk achtte dat er een instelling per ongeluk fout zou gezet zijn , heb ik m'n ipod een eerste maal hersteld via itunes naar 5.1.1 . Na dat het toestel terug een clean OS had heb ik het toestel laten configureren volgens de laatste backup die op mijn computer te vinden was . Na deze herstelling weigert de ipod nog steeds te synchroniseren . Ik heb het toestel dan terug hersteld naar 5.1.1 en bij de voltooiing hiervan , de configuratie uitgevoerd zoals voor een nieuw toestel. Ook hierna weigert het toestel te synchroniseren . Tijdens het herstellen is er duidelijk op het ipod scherm voortgang te zien . Eveneens heb ik itunes al grondig van mijn computer verwijderd ( uninstall en met c-cleaner erna gelopen ) een verse itunes gedownloaded en geïnstalleerd . In itunes is de ipod te zien . Ik krijg nooit een error code te zien . Nog steeds is synchroniseren onmogelijk omdat de sync-knop 'grijs' blijft . Heeft er iemand een suggestie om deze toestand recht te trekken ? Alvast dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien helpt het als je je iPod een harde reset geeft. Weet je hoe? Zeg het maar als je het niet weet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tot mijn teleurstelling gaf deze handeling niet het gewenste resultaat . De sync-knop in het itunesscherm op de computer blijft grijs en dus niet te bedienen . Nog iemand een voorstel ? |
|
|||
|
|||
Mag ik afleiden uit het aantal reacties dat het probleem hierboven beschreven redelijk zelden voorkomt ?
Of is de vraag zodanig dom en de antwoorden al zo dikwijls gegeven ? Ik vind geen vraagstelling voor dit probleem . Kan iemand mij dáár misschien de weg naar wijzen . Om te trachten zelf achter een oplossing te komen heb ik de niet 'gejailbreakte' ipod-touch gekoppeld met een andere computer , spijtig genoeg niet doorlopend bij de hand , en het blijkt dat dan de ipod wel wil synchroniseren . Er is dus niks met de ipod maar mijn computer bevat een fout . Heeft iemand een voorstel of gedacht hoe ik die fout in Windows 7 zou kunnen verhelpen ? Laatst gewijzigd door jakke; 27-10-12 om 10:26. Reden: status ipod bijgevoegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Let me google that for you |
|
|||
|
|||
Is het vinkje weg bij sync via Wi-Fi ?
http://www.send4help.net/wp-content/...5.27.27-PM.png |
|
|||
|
|||
Dank voor de suggesties . ik test zo snel als mogelijk en laat hier iets weten .
|
|
|||
|
|||
Het euvel is verholpen .
Na het nalezen van de suggesties die zoekactie via Google , met de juiste of gerichte zoektermen , kon ik , na het elemineren van de berichten die handelden over het draadloos syncen , besluiten dat het firewallprogramma Zonealarm misschien de oorzaak van de ellende zou kunnen zijn . Blijkbaar hebben zonzalarm en itunes een hele tijd samen kunnen draaien maar nu plots niet meer . Hierboven melde ik dat het syncen op een andere computer wel werkte . Op deze computer draaide ook Zonealarm . Op mijn huiscomputer waarop het syncen niet werkte heb ik Zonealarm uitgeschakeld en het syncen werkte zoals voorheen . Weet iemand welke toepassing ik vrije toegang moet geven in de zonealarm toepassinglijst om zonealarm toch ingeschakeld te kunnen laten en ook itunes te laten synchroniseren ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update onmogelijk | maltje | iPad algemeen | 8 | 09-06-11 21:43 |
iPhone: Jailbreak onmogelijk | Gerrito | Jailbreak | 20 | 10-03-11 00:53 |
iPhone: 3g op 3.1.3 onmogelijk te JB? | Joostg | Jailbreak | 14 | 06-04-10 22:14 |
synchroniseren outlook 2007 onmogelijk? HELP | rikfrombelgium | iTunes | 6 | 29-11-09 13:32 |
|
|