update ios 7.1 op iphone 4 wordt niet uitgevoerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik probeer al een tijdje de nieuwe ios 7.1 update uit te voeren op mijn iphone 4 De update wordt voorbereid.. volgens mij ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update ios 7.1 op iphone 4 wordt niet uitgevoerd
Goedenavond,
Ik probeer al een tijdje de nieuwe ios 7.1 update uit te voeren op mijn iphone 4 De update wordt voorbereid.. volgens mij ook uitgevoerd. Daarna start mijn telefoon opnieuw op. Vervolgens blijkt de update nog niet uitgevoerd te zijn. Althans als ik naar update zoek via de instellingen blijft de ios 7.1 update staan Ik hoor graag wat ik hieraan kan doen. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip!
Ik ga het meteen uitproberen to be continued... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 maart 2014 om 23:49 ---------- Nou Timosha 3 uur later is het dan eindelijk gelukt...ondertussen weer tegen 10 andere problemen aangelopen maar die gaan we gezien het tijdstip morgen maar oplossen Bedankt voor de snelle tip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S wordt warm en batterij heel snel leeg na update iOS 7 | SNR | iPhone algemeen | 45 | 11-04-14 21:08 |
update uitgevoerd en nu????? | edje89 | Archief | 3 | 18-10-09 23:06 |
iPhone: jailbreak uitgevoerd cydia wil niet updaten? | Erhan | Jailbreak | 7 | 25-06-09 17:51 |
iPhone: HELP!! Iphone wordt niet herkend na failed update | Famous4 | Jailbreak | 33 | 25-05-09 14:38 |
Reparatie niet uitgevoerd | schmrtzzz | iPhone algemeen | 5 | 27-08-08 18:26 |
|
|