Lijst weergave van afspraken in de agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik had tot gisteravond, een lijst weergave in de agenda van mijn aankomende afspraken. Hier stonden de aankomende afspraken onder elkaar, en dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lijst weergave van afspraken in de agenda
Beste forumleden,
Ik had tot gisteravond, een lijst weergave in de agenda van mijn aankomende afspraken. Hier stonden de aankomende afspraken onder elkaar, en dat vond ik erg handig. Echter gisteravond drukte ik op het maand overzicht, maar nu kan ik die lijstweergave niet meer terug vinden/krijgen. Wie helpt me verder? B.v.d.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
NB Op een of andere manier, heb ik toch weer terug gekregen. Geen idee wat ik heb gedaan, maar het is terug Bedankt voor de hulp |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afspraken verdwenen uit de standaard agenda van de Iphone | Hanssy | iPhone algemeen | 2 | 03-01-12 00:03 |
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar | jelle86 | iPhone Apps | 1 | 28-04-11 09:30 |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
Kleur van afspraken in agenda | WvK | iPhone algemeen | 2 | 14-07-10 15:02 |
Agenda en uitnodigen van afspraken | ahuysken | iPhone algemeen | 1 | 17-10-08 19:37 |
|
|