agenda bijwerken loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat mijn Mac gisteren de nieuwe Maverick heeft geïnstalleerd blijft mijn agenda aleen maar bijwerken en komt niet verder, weet iemand hoe ik dit op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda bijwerken loopt vast
nadat mijn Mac gisteren de nieuwe Maverick heeft geïnstalleerd blijft mijn agenda aleen maar bijwerken en komt niet verder, weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Over welke agenda hebben we het? iCloud, Gmail, Hotmail, enz...? En is dit probleem alleen op de iPhone aanwezig of ook op de iPad?
|
|
|||
|
|||
ik heb het hier over de ICloud agenda
|
|
|||
|
|||
Ga eerst eens kijken in www.icloud.com of alle data van de agenda's nog aanwezig is. Indien dat het geval is dan zet de iCloud agenda op de iPhone uit. Kies voor niet lokaal opslagen van de data. Herstart de iPhone en zet de agenda weer aan.
PS: Aangezien je deze vraag in het forum "iPhone algemeen" geplaatst hebt neem ik aan dat het over de iPhone gaat. Voor de iPad kan je hetzelfde doen als er daar ook problemen zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda loopt vast op iMac | Tpl01 | Desktop-applicaties | 2 | 31-12-12 20:34 |
agenda bijwerken | jebman | iPhone algemeen | 0 | 31-10-11 15:20 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
agenda loopt vast 2.1 Iphone 3g 16gb | nicosomers | iPhone algemeen | 7 | 17-09-08 23:10 |
|
|