//

agenda bijwerken loopt vast

agenda bijwerken loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nadat mijn Mac gisteren de nieuwe Maverick heeft geïnstalleerd blijft mijn agenda aleen maar bijwerken en komt niet verder, weet iemand hoe ik dit op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-14, 07:29
arjenschipper arjenschipper is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard agenda bijwerken loopt vast

nadat mijn Mac gisteren de nieuwe Maverick heeft geïnstalleerd blijft mijn agenda aleen maar bijwerken en komt niet verder, weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-14, 09:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Over welke agenda hebben we het? iCloud, Gmail, Hotmail, enz...? En is dit probleem alleen op de iPhone aanwezig of ook op de iPad?
  #3  
Oud 23-03-14, 10:01
arjenschipper arjenschipper is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard

ik heb het hier over de ICloud agenda
  #4  
Oud 23-03-14, 10:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ga eerst eens kijken in www.icloud.com of alle data van de agenda's nog aanwezig is. Indien dat het geval is dan zet de iCloud agenda op de iPhone uit. Kies voor niet lokaal opslagen van de data. Herstart de iPhone en zet de agenda weer aan.

PS:
Aangezien je deze vraag in het forum "iPhone algemeen" geplaatst hebt neem ik aan dat het over de iPhone gaat. Voor de iPad kan je hetzelfde doen als er daar ook problemen zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda loopt vast op iMac Tpl01 Desktop-applicaties 2 31-12-12 20:34
agenda bijwerken jebman iPhone algemeen 0 31-10-11 15:20
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
agenda loopt vast 2.1 Iphone 3g 16gb nicosomers iPhone algemeen 7 17-09-08 23:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.