Agenda loopt vast op iMac discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Agenda loopt vast op iMac. Bij opstarten krijg ik agenda-icoontje met datum van 17 juli (halfjaar geleden) en de melding ' Agenda's naar serveraccount'. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda loopt vast op iMac
Agenda loopt vast op iMac. Bij opstarten krijg ik agenda-icoontje met datum van 17 juli (halfjaar geleden) en de melding ' Agenda's naar serveraccount'. De bewegende balk daaronder blijft in beweging.
Ik kan verder niets in de menuopties van de agenda. Op Ipad is er niets aan de hand. In systeemvoorkeuren onder Icloudeen continu de melding dat hij aan het ' instellen' is. Systeemvoorkeuren loopt vast als ik bij Icloud uit wil loggen (om daarna opnieuw in te willen loggen, maar dat lukt dus niet). Help, dus........ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heel graag Maar het mag helaas niet omdat dit een OS X probleem is. OS X ondersteuning wordt op dit forum niet getolereerd.
Stel die vraag op een goed Mac-forum zoals Welkom bij MacFreak - Alles over Apple, Mac, OS X, iOS, iPhone, iPad en meer... |
|
||||
|
||||
Dit forum is inderdaad alleen bedoeld voor iOS apparaten.
AUB de tip van Timosha opvolgen. Succes! // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Loopt vast | delasquevas | Jailbreak | 3 | 03-01-12 14:13 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? | BfromB | iTunes | 8 | 26-07-09 11:21 |
agenda loopt vast 2.1 Iphone 3g 16gb | nicosomers | iPhone algemeen | 7 | 17-09-08 23:10 |
|
|