//

iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk?

iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gerelateerd met een vroegere vraag van mij maar er is nooit een antwoord op gekomen. Is het mogelijk om de iPhone te synchroniseren met iMac ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-09, 15:10
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk?

Gerelateerd met een vroegere vraag van mij maar er is nooit een antwoord op gekomen.

Is het mogelijk om de iPhone te synchroniseren met
  1. iMac thuis: alles (muziek, contacten, ...), inclusief agenda Thuis maar exclusief agenda Werk
  2. PC werk (XP, Outlook 2007): enkel agenda Werk
Zonder dat tijdens 2 alles van 1 gewist wordt.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-09, 15:46
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BfromB Bekijk bericht
Gerelateerd met een vroegere vraag van mij maar er is nooit een antwoord op gekomen.

Is het mogelijk om de iPhone te synchroniseren met
  1. iMac thuis: alles (muziek, contacten, ...), inclusief agenda Thuis maar exclusief agenda Werk
  2. PC werk (XP, Outlook 2007): enkel agenda Werk
Zonder dat tijdens 2 alles van 1 gewist wordt.
Dat gaat, hangt er alleen van af wat je nu precies bedoelt. Bedoel je OTA synchronisatie of gewoon via iTunes ?

Als je OTA (Over the Air) gebruikt kan dit OTB. In de iPhone zie je dan de agenda's apart van elkaar. Wanneer je synced iTunes heb ik 'vroeger' dit model gekozen.

Op je werk gebruik maken van de Google Calendar Sync (je hebt dus even een google account nodig). Deze zorgt ervoor dat de Outlook agenda naar Google wordt gesynced. Je kunt dan op je Mac gebruik maken van een product zoals Spanning Sync, om je agenda's in je iCal te krijgen. Als dat is gebeurd kun je ze zo op je iPhone syncen.
__________________
"Microsoft Products are Generally Bug Free"
-- Bill Gates
  #3  
Oud 21-04-09, 16:54
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Bedankt voor de informatie. Ik bedoelde via iTunes.
  #4  
Oud 13-05-09, 14:19
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Ik heb het dan maar eens het volgende geprobeerd: iTunes geinstalleerd op PC werk en enkel calendar gesynchroniseerd. En tot mijn grote verwondering werkte het perfect: zowel mijn prive en mijn werk agenda staan op mijn iPhone en ik kan ze apart of samen bekijken.

Enige nadeel is dat mijn prive agenda nu ook in mijn Outlook op het werk staat en vermoedelijk zal mijn werkagenda ook op mijn iMac thuis komen te staan. Enig idee hoe ik dit kan vermijden?

En hoe gaat dat in zijn werk als ik nu terug thuis synchroniseer, welke "thuiskalender" versie gaat hij als de juiste beschouwen, die op mijn iMac of die in Outlook?

En alhoewel ik als limiet 30 dagen heb gebruikt is het mij opgevallen dat voor recurrent meetings niet enkel die occurence binnen 30 dagen wordt gesynchroniseerd, maar alle occurences ... Maar dat is een detail, niet echt een probleem voor mij.
  #5  
Oud 26-05-09, 11:09
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Ik heb een probleem ontdekt: indien vergaderingen verwijderd worden in Outlook, en daarna synchroniseer ik met mijn iPhone, verschijnen deze vergaderingen (via mijn iPhone) terug in Outlook. Weet iemand hoe ik dit kan vermijden?
  #6  
Oud 20-07-09, 18:38
R_van_dijk R_van_dijk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Roden
Berichten: 2
Standaard synchroniseren thuis en werk

de vraag blijft of het mogelijk om de iPhone te synchroniseren met
Vista thuis: alles (muziek, contacten, ...) en de PC op mijn werk (XP, Outlook 2003): enkel agenda van mijn werk (op het werk kan ik Itunes niet downloaden (beveiliging)
zodat ik mijn agenda thuis kan actualiseren. Ik heb nu nog een HP ipac in gebruik en via activesyn (software) is synchroniseren eenvoudig tussen twee computers. wie weet raad?
Alvast bedankt.
  #7  
Oud 26-07-09, 01:30
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R_van_dijk Bekijk bericht
de vraag blijft of het mogelijk om de iPhone te synchroniseren met
Vista thuis: alles (muziek, contacten, ...) en de PC op mijn werk (XP, Outlook 2003): enkel agenda van mijn werk (op het werk kan ik Itunes niet downloaden (beveiliging)
zodat ik mijn agenda thuis kan actualiseren. Ik heb nu nog een HP ipac in gebruik en via activesyn (software) is synchroniseren eenvoudig tussen twee computers. wie weet raad?
Alvast bedankt.
Agenda werk synchroniseren met Google en dan thuis Google synchroniseren met iTunes/iPhone?
  #8  
Oud 26-07-09, 10:39
R_van_dijk R_van_dijk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Roden
Berichten: 2
Standaard

ok bedankt! ik ken google alleen van het zoeken naar allerlei zaken. Google kan dus ook synchroniseren? ik ga wel even wat proberen.
  #9  
Oud 26-07-09, 11:21
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Google Agenda
Reageren

Labels
agenda, synchronisatie, thuis, werk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
Exchange agenda & Outlook agenda salsajim iTunes 7 23-02-10 21:49
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
werk agenda, contacten synchroniseren zonder Itunes pikey_007 iTunes 11 31-07-09 10:35
Agenda op werk en thuis muziek e.d. syncen smogendorff iTunes 0 15-06-09 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.