appel ID gaat niet weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste , ik heb het ID van mijn dochter telefoon er in staan en ook de appel telefoon van mijn vrouw heeft de id van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
appel ID gaat niet weg
beste , ik heb het ID van mijn dochter telefoon er in staan en ook de appel telefoon van mijn vrouw heeft de id van mijn dochter dus nu begint het een drama te worden, maar wat ik ook doe ik krijg die id er niet uit
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
App Store app - uitgelicht - helemaal naar onderen scrollen - uitloggen van je dochter's ID en inloggen met je eigen ID
Tevens: Instellingen - iTunes en app store - ook jouw ID invoeren |
|
|||
|
|||
jee man geweldig het werk , mag ik je heel erg bedanken hiervoor ik was me echt suf aan het zoeken , allen krijg ik de cloud ID er niet uit als je nog een tip heb hiervoor
|
|
||||
|
||||
Beste is iPhone even te herstellen als nieuw toestel. Vervolgens de setup doorlopen met je eigen Apple id.
|
|
|||
|
|||
ja dat moet ik maar eens doen, wel balen dat ik dat meteen de nieuwe ios krijg
|
|
||||
|
||||
Als ie iPhone de eerste maal is geconfigureerd met een ander account dan moet eerst de houder van dat account de iPhone ff verwijderen in icloud.com...
Anders ga je niet ver geraken denk ik...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
melding: geen iphone reservekopie gaat niet weg | irene8 | iPhone algemeen | 2 | 08-08-13 13:41 |
iCloud melding die niet weg gaat | JapieHendriks | iPad algemeen | 9 | 01-05-13 23:30 |
Iphone gaat niet meer aan, krijg constant appel logo met circkel | Karima | iPhone algemeen | 2 | 24-11-12 21:02 |
er komt binnenkort ios 6 uit dus appel gaat 5.1 los laten | RJoseL | iPhone algemeen | 3 | 05-05-12 09:59 |
Cydget gaat niet weg | Bart02 | Archief | 4 | 10-11-09 15:45 |
|
|