iCloud melding die niet weg gaat discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds gister krijg ik de melding op mijn iPad 2 "Van deze iPad is al twee weken geen reservekopie gemaakt. Reserve kopieen worden gemaakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud melding die niet weg gaat
Hallo,
Sinds gister krijg ik de melding op mijn iPad 2 "Van deze iPad is al twee weken geen reservekopie gemaakt. Reserve kopieen worden gemaakt als de iPad is aangesloten op Wi-Fi". Niks aan de hand tot zover, het vreemde is echter dat de melding niet weg gaat, je kan alleen maar op "OK" klikken maar wanneer ik dat doe blijft de melding staan. De melding neemt zeg maar het hele scherm over kwa aanraking dus ik kan nu niks met de iPad. Iemand die dit probleem eerder gehad heeft? En wat is de oplossing? Ik heb de iPad de hele nacht aan de lading gezet dus een backup moet er nu wel gemaakt zijn. iOs 6 zit erop. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPad al uitgezet en weer aangezet?
|
|
|||
|
|||
Helaas, dat wil dus juist niet omdat ik het scherm niet kan gebruiken omdat de melding dat overneemt. Ik kan wel de knop indrukken dat "zet uit" verschijnt maar dan kan ik dus niet met mijn vinger van links naar rechts schuiven.
|
|
|||
|
|||
Dan voer eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
Hoe doe ik dat precies?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh sorry had ik niet gezien, zit op mijn iPhone te internetten nu, ik zal het vanavond ff proberen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 december 2012 om 10:26 ---------- Meer oplossingen zijn in de tussentijd welkom natuurlijk mocht bovenstaande niet werken |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik krijg exact dezelfde melding als bij JapieHendriks.
Hoe is het probleem bij jou opgelost?? |
|
|||
|
|||
Harde reset uitvoeren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herstel lukt niet, na 60 procent gaat die na itunes+usb teken | Lobm | iTunes | 4 | 06-01-11 16:55 |
Iemand die reservering parijs niet gaat gebruiken? zo ja, 50 euro! | sjalih | Koopinformatie Nederland | 8 | 23-06-10 19:21 |
Cydget gaat niet weg | Bart02 | Archief | 4 | 10-11-09 15:45 |
SMS melding: "1 nieuw bericht" gaat maar niet weg | Lavendula | iPhone algemeen | 26 | 03-01-09 15:17 |
Help!! krijg melding niet weg | djmur-c | Archief | 3 | 03-05-08 19:42 |
|
|