Overzicht documenten in meerdere apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bestaat er ook een app die een beetje werkt zoals verkenner bij windows? Ik heb meerdere apps voor documenten en ik vergeet vaak wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzicht documenten in meerdere apps
Hallo,
Bestaat er ook een app die een beetje werkt zoals verkenner bij windows? Ik heb meerdere apps voor documenten en ik vergeet vaak wat ik waar heb opgeslagen en wat ik allemaal heb. Anders is het toch een gat in de markt, niet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sommige apps kunnen documenten ook opslagen in een Cloud service zoals iCloud, DropBox, enz... |
|
|||
|
|||
Dank je, daar hoef ik dus niet meer naar te zoeken.
|
|
|||
|
|||
Wat is er zo slim aan Verkenner ? Daarin. Moet je, om een document te zoeken, ook mappen openen, soms in verschillende directories en wellicht op verschillende opslagmedia. Op je iPad moet je verschillende apps openen: iBooks, Goodreader, Bluefire..... Als je het binnen die apps een beetje handig hebt ingedeeld (net zoals op je pc), zie ik het verschil niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps overzicht?! | Benji8484 | iPhone Apps | 1 | 04-01-11 08:29 |
Zoek overzicht van gekochte iTunes apps | IphoneCasey | iPhone Apps | 3 | 20-10-10 18:01 |
Overzicht gekochte apps? | Tunix | iPhone Apps | 3 | 23-06-10 00:07 |
Overzicht Gekochte Apps Cydia. | Maartenombe | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-11-09 13:29 |
Apps overzicht. | blond | Archief | 1 | 21-06-09 12:17 |
|
|