Sms-berichten in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hier in binnenland kan ik altijd smsen en werkt mijn 3G, maar vanaf dat ik in buitenland ben kan ik geen sms'en meer sturen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms-berichten in buitenland
Hallo,
Hier in binnenland kan ik altijd smsen en werkt mijn 3G, maar vanaf dat ik in buitenland ben kan ik geen sms'en meer sturen. Ik kan wel nog berichten ontvangen, maar niet antwoorden. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik ook in buitenland kan smsen en gebruik kan maken van mijn internet (3G). Het werkt alleen op mijn iPhone niet, want als ik mijn simkaart in een andere gsm steek werkt het perfect. Laura |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je in het buitenland op je 3G wil, zal je roaming moeten inschakelen via de instellingen bij Mobiel internet.
Met het sms probleem kan ik je jammer genoeg niet verder helpen. Let wel op, als je via 3G surft in het buitenland worden daar extra kosten voor aangerekend. |
|
|||
|
|||
Kijk na of je +316xxxxxxxx gebruikt ipv 06xxxxx
|
|
|||
|
|||
Ja mijn nummers zijn aangepast en op een andere gsm lukt het wel om te sms'en als ik in buitenland ben. Het is alleen op mijn iphone dat het niet lukt.
|
|
|||
|
|||
Controleer je servicecenteradres instellingen. Deze zijn te vinden op de site van je provider
Controle: *#5005*7672# Bel **5005*7672*+3XXXXXXXXX# Bel Vervang de +3XXXXXXX met het nummer dat op de site is te vinden. Welke provider heb je? Laatst gewijzigd door Werner1963; 01-04-14 om 10:09. |
|
|||
|
|||
Ik ben bij proximus
Ik ben naar een winkel geweest, en zij denken dat het een probleem in de software zal zijn. Aangezien alle instellingen goed zijn en het automatisch zou moeten werken. |
|
|||
|
|||
Wat krijg je al je de volgende code ingeeft en op de beltoets drukt
*#5005*7672#. Beltoets Normaal zou je voor Proximus dit nummer moeten krijgen +32475161616 |
|
|||
|
|||
Dan staat er:
Ondervraging instelling mislukt Servicecenteradres Geen adres |
|
|||
|
|||
Geef dan het volgende in
**5005*7672*+32475161616# Beltoets Controleer opnieuw met *#5005*7672# Beltoets |
|
|||
|
|||
Bij het eerst staat er:
Instelling geslaagd Servicecenteradres Geen adres Bij het volgende: Ondervraging instelling geslaagd Servicecenteradres 0032475161616 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt !
|
Labels |
3g-internet, buitenland, internet buitenland, sms'en, sms-berichten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms'en vanuit het buitenland. | Macbookto | Internet in buitenland (roaming) | 14 | 21-02-11 18:00 |
Sms probleem in het buitenland | davidrotterdam | iPhone algemeen | 2 | 21-10-09 12:20 |
SMS Orange naar buitenland | willy83 | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 10-01-08 18:38 |
|
|