SMS Orange naar buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu al 3x gehad dat ik een sms naar zwitserland stuurde en hij daar niet werd ontvangen door diegene, voor de iPhone had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS Orange naar buitenland
Ik heb nu al 3x gehad dat ik een sms naar zwitserland stuurde en hij daar niet werd ontvangen door diegene, voor de iPhone had ik nergens last van, weet iemand of dit een bekend probleem is en zo ja wat is de oplossing hier voor
Alvast bedankt Edit: Firmware 1.1.2 bootloader 4.X en een turbosim icm een orange sim. Edit2: Ook nog even het nummer van de sms centrale geprobeerd aan te passen maar dat ging dus niet, ik heb een hele nieuwe sim van Orange dus ik neem aan dat het daar gewoon goed in staat (+31) Laatst gewijzigd door willy83; 24-12-07 om 19:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen probleem met SMSjes sturen vanaf een NL Orange kaart naar CH nummers, behalve naar 1 nummer: Mijn eigen CH nummer. Hoe dat komt ben ik nog niet achter. Overigens krijg ik daarvan dan wel een melding op mijn Nl telefoon, iets in de geest van "recipient not recognized". Bellen gaat trouwens wel... Ik heb een Nextsim.
Laatst gewijzigd door R@MIREZ; 11-01-08 om 12:10. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
Geen idee of het met jullie probleem te maken heeft, maar probeerde vandaag CH te bellen en de verbinding werd na de eerste keer overgaan meteen verbroken. Mobiel nummer gebeld en die deed het wel. Maar het rare is dat de persoon gewoon achter z'n buro zat en niet aan het bellen was ofzo. Op een andere vaste lijn terug gebeld zonder probleem. Nog even met iphone geprobeerd.... zelfde probleem.
Deze middag deed het nummer het dan ineens weer wel vanaf de iPhone. Zou dit iets met de instellingen in een plist-je te maken kunnen hebben? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms'en vanuit het buitenland. | Macbookto | Internet in buitenland (roaming) | 14 | 21-02-11 18:00 |
Sms'en van Nederland naar buitenland? | Hamertej | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-07-10 23:19 |
Sms probleem in het buitenland | davidrotterdam | iPhone algemeen | 2 | 21-10-09 12:20 |
SMS Naar Buitenland Werkt Niet | Moumentai | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 19-10-09 18:54 |
Kan geen sms van Orange zelf ontvangen? | Bossy | Overige providers Nederland | 1 | 06-02-08 15:05 |
|
|