Extra kosten GPRS voor streaming en buitenland ? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben van plan om een datapakketje surf en mail van 9.95 aan te schaffen boven op mn kpn abonnement. Nu lees ik tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Extra kosten GPRS voor streaming en buitenland ?
Hoi,
Ik ben van plan om een datapakketje surf en mail van 9.95 aan te schaffen boven op mn kpn abonnement. Nu lees ik tot mijn verbasing dat wanneer je streaming gebruikt hier nog apart voor mag afrekenen (Tarieven Surf&Mail - KPN) Ik heb de volgende vragen: 1)heeft hier iemand ervaring mee? wanneer ga je hier dus extra voor betalen? ik denk bijvoorbeeld aan een youtube filmpje van 5 minuten dat dan 1.25 euro gaat kosten! 2)Verder zie ik ook dat het gebruik in het buitenland (binnen EU) tevens separaat zal worden afgetikt a 1,19 per 100Kb wat volgens mij niet meer dan een mailtje kan zijn. Nu ben ik grensarbeider en zie dus de kosten al lekker oplopen als ik niet goed ga opletten. Nu is mn laatste vraag: 3)heeft er iemand ervaring met het instellen van GPRS om niet automatisch bij grensoverschreiding op een ''duur'' netwerk te komen??? Gr Har |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pas op voor kosten HOTSPOT in buitenland | efvie | Internet in buitenland (roaming) | 7 | 20-07-10 14:04 |
Onterecht extra kosten tmobile | Gabriel Antonyo | Odido (T-Mobile) | 21 | 20-10-09 21:58 |
Extra kosten door Tethering? | Theemonster | iPhone algemeen | 4 | 05-09-09 01:47 |
Muziek: streaming radio extra kost bij data abonnement? | Scooter | Muziek, foto & video | 2 | 24-06-09 14:54 |
extra kosten | wanted | Archief | 5 | 30-05-08 22:47 |
|
|