IMEI nummer vinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, De iPhone van een kennis van mij is gestolen in Spanje, en bij de politie hebben ze het IMEI nummer nodig. Ik weet dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IMEI nummer vinden
Hallo,
De iPhone van een kennis van mij is gestolen in Spanje, en bij de politie hebben ze het IMEI nummer nodig. Ik weet dat je deze kan vinden via iTunes, maar die computer staat thuis. Is er nog een andere manier om erachter te komen? De bon, doos etc. zijn natuurlijk niet mee op vakantie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als dat toestel bij Apple geregistreerd is dan is het serienummer in het Support Profile te vinden:
https://supportprofile.apple.com/ Met het serienummer kan men het iMEI nummer vinden: SNDeepInfo - All information on the phone's IMEI or serial number Dit is een betaalde dienst. Kost 0,70 USD |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oh, oke. Ook als ik op het vlaggetje klik staat Nederland er niet bij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple lanceert supportpagina ?My Support Profile? - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Dat supportprofile doet het inmiddels weer. Hoe vind ik precies het IMEI nummer?
|
|
|||
|
|||
Als je het serienummer hebt kan je de tweede link in bericht #2 gebruiken om het IMEI nummer te vinden.
|
|
||||
|
||||
Ah zo. Hartelijk bedankt!!!
|
|
|||
|
|||
als je me het serienummer geeft kan ik het imei op Apple GSX voor je opzoeken.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
gestolen, imei, itunes, zonder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fabricageinfo d.m.v. IMEI nummer | hoefnagels | iPhone algemeen | 2 | 13-03-12 15:08 |
Imei nummer in itunes | corretje | iTunes | 1 | 08-12-11 10:55 |
Imei nummer | Annediaz | iPhone algemeen | 6 | 15-11-11 18:16 |
IMEI nummer | mich@ | iPhone algemeen | 5 | 31-08-10 14:30 |
imei nummer | Peter | Archief | 3 | 21-10-07 18:59 |
|
|