Mijn iPhone komt niet verder als het Apple-logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn iPhone 4s, de batterij was leeg waardoor mijn mobiel uit viel. Ik deed vervolgens de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone komt niet verder als het Apple-logo
Hallo iedereen,
Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn iPhone 4s, de batterij was leeg waardoor mijn mobiel uit viel. Ik deed vervolgens de oplader in de iPhone maar hij kwam niet verder dan het Apple-logo, dat hij ongeveer 3 seconden laat zien waarna er een soort witte ''flits'' in beeld komt en het zelfde weer opnieuw gebeurd. Ook kan ik het toestel niet in DFU-mode zetten aangezien hij automatisch opstart wanneer ik hem aan de oplader/pc doe. Ook word het apparaat niet gevonden door iTunes. De telefoon is niet gejailbreakt en ik heb ook geen recente update gedaan. M.v.g, Mikedrenth |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Batterij defect? Haal je batterij eruit en kijk of die aan de lader (220 volt ) nu wel aangaat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, kijk of die dan opstart, als die opstart dan weet je dat je batterij defect is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
krijg je ook een fout melding op itunes van de telefoon?
en kan je hem in dfu modus zetten? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit al geprobeerd, ik kan hem ook niet in DFU krijgen wanneer de telefoon niet aangesloten is.
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat de 4s problemen heeft met een flash geheugen.
hoe oud is de telefoon? en als je redsn0w probeert en de fix boot loop volgens mij doet |
|
|||
|
|||
OK. Maar dat is het flashgeheugen in de radiochips. De radiochips hebben een eigen bootrom bootloader, die los staat van de bootrom van het besturingssysteem. Als het flashgeheugen van de radiochips defect is dan is er een heel serieus probleem.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s, bij het aanzetten blijft ie herstarten, komt niet verder dan apple logo | omarl | iPhone algemeen | 4 | 02-06-12 22:52 |
Iphone 4 start continu op maar komt niet verder dan het apple logo | Rutger91 | iPhone algemeen | 0 | 28-04-12 20:38 |
Probleem: iPhone 3G komt niet verder dan het Apple-logo na 'val' | MilanXS | iPhone algemeen | 2 | 04-04-12 15:52 |
iPod Touch komt niet verder dan Apple Logo! | Raul1997 | Archief | 1 | 14-11-10 20:59 |
ipodtouch gaat niet verder dan het apple logo! | thommie | iPhone algemeen | 1 | 12-08-09 23:22 |
|
|