Iphone 5 uitlezen met laptop of pc. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je bij een reparatie bedrijf je iphone laten uitlezen om te kijken waar het probleem ligt ( aan de laptop hangen of pc ), ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 uitlezen met laptop of pc.
Kan je bij een reparatie bedrijf je iphone laten uitlezen om te kijken waar het probleem ligt ( aan de laptop hangen of pc ), zoals bij een auto?
Mijn iphone loopt onzetten snel leeg in 5 uur is die plat zonder hem te gebruiken en in standby. Ik heb al een nieuwe batterij geplaats en een nieuwe dockconnector, het beste is wanneer ze me precies kunnen zeggen wat de oorzaak is en zo niet eerst meerdere onderdelen hoef te vervangen. Ik heb een vermoeden heb dat de logicboard defect is of een fuse op het logicboard. ps ik weet dat er hier op het forum meerdere topics zijn geplaats met hetzelfde euvel, maar geen met een oplossing of fix ervoor. Een hard reset en herstellen als nieuwe iphone heeft niet geholpen. Laatst gewijzigd door faire4u; 04-04-14 om 16:57. Reden: Aanvulling tekst. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Apple kan dat. Een reparatiebedrijf kan dat niet want die hebben geen toegang tot de benodigde "Apple Internals".
|
|
|||
|
|||
Wel raar dat je nu al bij de 5S de batterij en dockconnector (zelf) vervangen hebt ?
Had je hem niet beter binnengebracht waar je hem gekocht hebt of is er een andere reden? |
|
|||
|
|||
Niet mijn iphone 5S maar een iphone 5.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 april 2014 om 16:47 ---------- Citaat:
Toestel is 14 maanden oud en open geweest dus geen Apple garantie meer, doet Apple het dan tegen betaling of weigeren ze het te testen? Anders wil ik wel een afspraak maken via Genius. |
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat Apple nog iets gaat doen aan een toestel waar al aan geknoeid is door niet geautoriseerde derden. Maar je kan het altijd proberen. Succes gewenst.
|
|
|||
|
|||
Ik denk wel dat Apple dit (als het mogelijk) altijd zal herstellen maar het kan misschien wel duur uitvallen als er geknoeid is geweest
|
|
|||
|
|||
Ik zou al tevreden zijn als ze hem aan de pc hangen en mij dan vertellen welk onderdeel defect is, eventueel tegen betaling. Repareren hoeven ze niet, zal toch wel te duur zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat je een bestek kan laten maken.
Je zal dan toch eerst contact moeten maken met Apple |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of je nog problemen hebt met de iphone 5, maar apple erkent een fout met de batterij. Als je naar hun site gaat kun je kijken of je in aanmerking komt om gratis je batterij te laten vervangen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail uitlezen op Iphone 4 .. | krefdebef | iPhone algemeen | 2 | 21-05-11 09:06 |
iPhone: Ios backup uitlezen met mac? | ricie | Jailbreak | 1 | 09-03-11 14:40 |
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop | FenixStyle | iTunes | 5 | 29-11-10 19:35 |
Met je laptop op internet via iPhone 3G? | Ddegroot | Archief | 3 | 16-07-08 00:38 |
|
|