iPhone werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 32Gb (wit) weergeeft alleen maar een zwarte scherm maar hij staat wel aan want als ik de muteknop verschuif trilt het wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone werkt niet meer
Mijn iPhone 4 32Gb (wit) weergeeft alleen maar een zwarte scherm maar hij staat wel aan want als ik de muteknop verschuif trilt het wel en als ik het aan de lader doe trilt het ook maar het toont alleen zwart en mijn vergrendelknop is al een tijdje kapot (ingedrukt) dus resetten kan ik niet :/ iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herkent iTunes de iPhone als je de iPhone aansluit op je Mac?
|
|||
|
|||
Er staat dat er een onbekende fout heeft betreden ofzo en de iphone wordt niet herkend
|
|
||||
|
||||
Staat er een foutnummer bij? Zo ja, welke?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone werkt niet meer en laadt niet meer op. | mrlennard | iPhone algemeen | 1 | 28-10-13 03:00 |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|