Pop-server ondersteunt geen X-APOP-identiteitscontrole discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al maanden dag en nacht mijn mail ophalen met mijn 16GB iPhone (1.4) en ik zit bij Planet Internet met mijn mail-account. Sinds gisterenmiddag opeens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Pop-server ondersteunt geen X-APOP-identiteitscontrole
Al maanden dag en nacht mijn mail ophalen met mijn 16GB iPhone (1.4) en ik zit bij Planet Internet met mijn mail-account.
Sinds gisterenmiddag opeens de volgende meldig: "Mail ophalen niet mogelijk De POP-server 'pop.planet.nl' ondersteunt geen X-APOP-identiteitscontrole. Controleer de accountinstellingen en probeer het opnieuw." Ofwel... ik kan geen mail meer ophalen. Ik heb de instellingen gecheckt en deze staan, zoals zij horen te zijn. Iemand dit al mee gemaakt en hoe is dit op te lossen? HELP!!! Laatst gewijzigd door MvdS; 02-07-08 om 08:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Google zegt:
X-APOP problem in iPhone fixed Posted by Oscar Vasquez at 12/16/2007 9:10 PM and is filed under uncategorized Don’t know why, but iPhone had changed the authentication on my e-mail account from Password to MDA-5. I switched the authentication back to “Password” and it worked |
|
||||
|
||||
Bedankt had hetzelfde probleem.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Thx. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail versturen retouradres helaas geen POP? | BasW | iPhone algemeen | 15 | 01-01-11 19:19 |
Telfort ondersteunt geen internet? | harriepopov | KPN | 2 | 24-09-10 00:31 |
Pop up geen verbinding | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 18-05-09 01:49 |
E-mail..........pop server wanadoo | toet007 | iPhone algemeen | 4 | 31-08-08 10:21 |
|
|