E-mail..........pop server wanadoo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister een Iphone, deze wil ik compatible maken met mijn ''wanadoo'' adres, ik heb alles gedaan maar iedere keer geeft ie door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail..........pop server wanadoo
Ik heb sinds gister een Iphone, deze wil ik compatible maken met mijn ''wanadoo'' adres, ik heb alles gedaan maar iedere keer geeft ie door dat ie geen verbinding kan maken via de ssl.
inkomend: pop.orange.nl uitgaand: smtp.gprs.t-mobile.nl Hiervoor had ik een nokia en dat was een fluitje van een cent die instellingen. Mischien iemand die dit ook heeft, ik kan er ook weinig op google van vinden. Grtzzzz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je uitgang is verkeerd. Probeer dit eens:
uitgaand: smtp.orange.nl |
|
|||
|
|||
Nee........geen verbinding via ssl.
|
|
||||
|
||||
Hoi, ik heb ook een wanadoo/Orange/ONLINE account. Doordat je niet via je niet via je adsl verbonden bent kun je de smtp van hun niet gwebruiken. Ik gebruik voor het gemak altijd m'n gmail smtp server. Maar als je bij ONLINE gaat Zoeken zul je ook vast wel een oplossing vinden.
|
|
||||
|
||||
Je kunt overigens ook de smtp settings van je mobile operator gebruiken vwb smtp
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen mail verzenden wel ontvangen via wanadoo | brautomaten | iPhone algemeen | 5 | 12-01-11 12:46 |
Mail versturen retouradres helaas geen POP? | BasW | iPhone algemeen | 15 | 01-01-11 19:19 |
uitgaande mail server fouten! | webdesignerlimburg | Odido (T-Mobile) | 8 | 23-11-08 15:31 |
Pop-server ondersteunt geen X-APOP-identiteitscontrole | MvdS | iPhone algemeen | 3 | 02-07-08 08:48 |
Mail server tunneling | Tonysteiner | iPhone algemeen | 2 | 13-05-08 22:46 |
|
|