//

Beltoonvolume en app volume niet meer onafhankelijk

Beltoonvolume en app volume niet meer onafhankelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik het geluid van mijn iphone zachter zet of uit zet zodat het geluid in apps, zoals games, geen hinder meer oplevert. Dan doet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-04-14, 18:07
jooordiii jooordiii is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard Beltoonvolume en app volume niet meer onafhankelijk

Zodra ik het geluid van mijn iphone zachter zet of uit zet zodat het geluid in apps, zoals games, geen hinder meer oplevert. Dan doet mijn iPhone hetzelfde met het belvolume van mijn iPhone.

Dus als ik een game spel en hiervan het geluid met de volumeknop uit doe, zet mijn iphone het belvolume ook uit. Dit hoort niet en was niet zo.

Hoe kan ik dit oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-14, 18:13
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Hmmm, standaard dingen al geprobeerd? Aan- /uitzetten, soft reset..
  #3  
Oud 08-04-14, 21:04
jooordiii jooordiii is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Ja. Aan en uitzetten werkte niet. Het gekke is dat als ik het geluid in een app uit doe en vervolgens gebeld word, dit geluid wel hoor. Maar als ik een whatsapp hoor trilt de telefoon alleen nog maar.
  #4  
Oud 09-04-14, 15:19
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Hoe doe je het geluid uit? schuif je het knopje op stil? of druk je op het 'volume minderen' knopje tot je 0 blokjes van geluid hebt staan?

Misschien ligt het aan je whatsapp instellingen, als je je whatsapp opent ga naar instellingen --> notificaties en dan onder message notifications bij 'new message' moet je een geluidje kiezen, misschien heb jij hier 'none/geen' staan.
  #5  
Oud 10-04-14, 09:18
jooordiii jooordiii is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appleuser Bekijk bericht
Hoe doe je het geluid uit? schuif je het knopje op stil? of druk je op het 'volume minderen' knopje tot je 0 blokjes van geluid hebt staan?

Misschien ligt het aan je whatsapp instellingen, als je je whatsapp opent ga naar instellingen --> notificaties en dan onder message notifications bij 'new message' moet je een geluidje kiezen, misschien heb jij hier 'none/geen' staan.
Dankjewel voor je reactie. Ik minder het volume met het knopje tot nul blokjes.
Het knopje laat ik op geluid staan. Ook heb ik in de instellingen van Whatsapp een geluidje staan.
  #6  
Oud 10-04-14, 10:38
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Hmm oke, ja dan zou ik het ook niet weten. Misschien hoort dit? ik heb er in ieder geval nooit op gelet, maar als je een spelletje aan het spelen bent waarom zou je dan een geluidje willen voor whatsapp berichten? Je hebt je device toch in je handen? Geen reden om je omgeving ook te laten weten dat je een app binnen hebt gekregen.

Ik zal er in ieder geval op gaan letten, misschien dat ik een oplossing tegen kom, laat je het ons weten als je er zelf uit bent gekomen?
  #7  
Oud 10-04-14, 17:23
jooordiii jooordiii is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Nee het gaat me er meer om dat als ik het geluid van een spelletje uit doen en vervolgens mijn telefoon in mijn zak doe zonder het geluid weer aan te doen, ik het dus ook niet hoor als ik gebeld word of als ik een berichtje krijg.

Het gebeurd nogal eens dat ik vergeet mijn geluid even weer aan te zetten met de volumeknop.
  #8  
Oud 10-04-14, 17:25
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Aah ja dat kan ik wel begijpen. Waarom doe je niet in de instellingen van de app zelf het geluid op stil, alle (goede)apps hebben deze mogelijkheid.
  #9  
Oud 10-04-14, 17:25
jooordiii jooordiii is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Dat is wel een nood-oplossing ja thanks
  #10  
Oud 10-04-14, 17:26
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Hahaha, als ik ergens achterkom hoor jij het als eerste
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoek app die twee pdf paginas onafhankelijk naast elkaar in beeld brengt reytan iPad Apps 1 05-12-12 17:14
volume aanpassen bij interne luidspreker werkt niet meer?! Veronikaas iPhone algemeen 0 06-12-10 20:53
Backup onafhankelijk heijdemann Jailbreak apps en thema's 1 22-05-10 16:28
Bel-minuten bijhouden (onafhankelijk van provider) hans-wouter iPhone Apps 6 25-02-09 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.