//

Melding 'Safari' in control center gaat niet weg

Melding 'Safari' in control center gaat niet weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een week ofzo heb ik in mijn control center staan 'Safari' met daaronder de bedieningsknoppen van de muziekspeler. Alsof ik een liedje met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-14, 11:51
mwk mwk is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard Melding 'Safari' in control center gaat niet weg

Hallo,

Sinds een week ofzo heb ik in mijn control center staan 'Safari' met daaronder de bedieningsknoppen van de muziekspeler. Alsof ik een liedje met de titel 'Safari' aan het afspelen ben dus. Iemand een idee hoe ik dit weg krijg? Ik heb al geprobeerd: alle apps afsluiten, alle safari-pagina's sluiten, harde reset toepassen, iphone opnieuw opstarten. Allemaal zonder resultaat dus.
Overigens is dit (denk ik) ontstaan nadat mijn iphone uitviel (wegens lege batterij) toen ik een filmpje aan het bekijken was in Safari. Daarna stond nl. dezelfde melding ook op mijn lockscreen, maar deze verdween na het opnieuw opstarten van mijn foon.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-14, 12:13
whaan whaan is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Maassluis
Berichten: 55
Standaard

Staat er bij mij ook.

Nadat ik een muzieknummer heb gedraaid is het woord safari weg,en staat er de muziek die je gedraaid hebt.

Laatst gewijzigd door whaan; 09-04-14 om 14:59.
  #3  
Oud 10-04-14, 09:12
mwk mwk is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Inderdaad, dat is het dus, hij geeft kennelijk het laatst afgespeelde nummer of kanaal aan. Ik luister nooit muziek op mijn iphone dus vandaar dat ik dat nog niet eerder had ontdekt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Control Center ios7 kr055 iPhone algemeen 9 16-10-13 21:52
Control center Fireandice iPhone algemeen 2 20-09-13 11:18
melding: geen iphone reservekopie gaat niet weg irene8 iPhone algemeen 2 08-08-13 13:41
iCloud melding die niet weg gaat JapieHendriks iPad algemeen 9 01-05-13 23:30
SMS melding: "1 nieuw bericht" gaat maar niet weg Lavendula iPhone algemeen 26 03-01-09 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.