4s kompas werkt, scherm roteert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb een 4s op iOS7, maar helaas roteert hij het scherm niet als ik hem horizontaal houd. Niet bij foto's, internet, YouTube, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4s kompas werkt, scherm roteert niet
Beste forumleden,
Ik heb een 4s op iOS7, maar helaas roteert hij het scherm niet als ik hem horizontaal houd. Niet bij foto's, internet, YouTube, hij roteert nooit. De rotatielock staat overigens ook uit. De kompas werkt wel. De kompas maakt toch ook gebruik van de gyrometer? Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Heb al een harde reset geprobeerd. Er stond een iPhone 4 back up op, maar ook deze heb ik verwijderd en de iPhone als nieuw iPhone ingesteld, maar nog steeds hetzelfde probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha dank je voor de Nederlandse les en de relevante informatie!
|
|
|||
|
|||
@iSpy, mijn scherm roteert ook niet bij YouTube, foto's of internet.
Wel het beeld. 😜 Even zonder gekheid, roteert hij wel bijvoorbeeld bij Angry Birds, een sms/mail schrijven of bij geen enkele app? Laatst gewijzigd door faire4u; 09-04-14 om 20:12. Reden: Correctie taalfout. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beeld iPad mini roteert niet meer! | masterbas | iPad algemeen | 14 | 26-09-19 17:02 |
Kompas werkt niet meer?! | jdbiggelaar | iPhone algemeen | 14 | 13-09-14 13:40 |
Beeldscherm roteert niet, lock staat uit | iRUR | iPhone algemeen | 3 | 18-01-14 18:36 |
iPhone 5 roteert helemaal niet | Lennnert | iPhone algemeen | 9 | 18-10-13 15:17 |
Kompas op iPhone 3G werkt!! | Coentje44 | iPhone algemeen | 32 | 17-08-10 20:44 |
|
|