Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 4 is vrijdag gevallen en is meteen uitgegaan. Heb hem in de DFU mode geprobeerd te krijgen maar dat doet hij niet. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer..
Mijn Iphone 4 is vrijdag gevallen en is meteen uitgegaan. Heb hem in de DFU mode geprobeerd te krijgen maar dat doet hij niet. Ik heb hem aan mijn computer aangesloten om mijn foto's eraf te halen en hij reageert wel gewoon op itunes. Ook als hij aan de lader zit hoor ik hem steeds trillen (hij staat in trilfunctie) HELP!?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zit de connector los van het scherm door de val
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja ik denk niet dat je het zelf wilt doen, want er kan altijd iets fout gaan.. (Telefoon moet zoiezo opengemaakt worden)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPad geeft geen extern geluid mijn iPhone wel! | WidoFoto | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 28-12-12 20:12 |
Ipad 1 met xbmc wel geluid geen beeld op mijn apple tv 3 | Kuipertje | iPad algemeen | 6 | 13-10-12 10:52 |
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. | GerritClaes | iTunes | 23 | 23-05-12 17:11 |
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. | Antonia | iTunes | 0 | 20-11-11 12:51 |
iPhone: Sn0wbreeze logo blijft in iphone beeld geen contact met computer | Gkoelewijn | Jailbreak | 2 | 08-12-10 20:22 |
|
|