beltoon instellen zonder Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om een muziek beltoon op je Iphone 5S te zetten zonder gebruikt te maken van ITunes?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beltoon instellen zonder Itunes
Is het mogelijk om een muziek beltoon op je Iphone 5S te zetten zonder gebruikt te maken van ITunes?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
er zijn volgens mij wel apps die dat kunnen,zoek eens op appstore
|
|||
|
|||
Ik dacht dat het nog steeds niet mogelijk was om zelfgemaakte ringtones in te stellen zonder iTunes
Kijk ook hier Direct ringtones maken van muziek op je iPhone met Ringtones3 (jailbreak) - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
ik gebruik daarvoor itools(gratis).
zeer simpel om te gebruiken. 1)sluit de iphone met de usbkabel aan de pc. 2)open itools -klik op ringtone -klik choose en klik op de gewenste mp3. 3)voorbeeld:set start op het begin van het refrein -set end op 40 seconden. 4)klik save and import -klik op media . nu zie je rechts 1 ringtone. kies de ringtone op de iphone |
|
|||
|
|||
Of iRinger daar kan of kon het ook mee.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beltoon instellen | dannyk1984 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 27-02-11 23:38 |
Beltoon instellen op niet-jailbreaked 3GS | Raymond1975 | Archief | 1 | 20-06-10 13:26 |
Beltoon instellen. | <3-iPhone | Archief | 4 | 24-05-10 11:05 |
Volume alarm-beltoon individueel instellen | snadders | iPhone algemeen | 4 | 26-11-08 07:36 |
mp3 als beltoon instellen | leslie | Archief | 1 | 23-10-07 12:57 |
|
|