iPhone herkent gebruikersnaam of wachtwoord voor Facebook niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kocht de iPhone 5s en nu herkent die of mijn gebruiksnaam of mijn wachtwoord niet meer om op fb te komen. Mijn iPhone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herkent gebruikersnaam of wachtwoord voor Facebook niet meer.
Ik kocht de iPhone 5s en nu herkent die of mijn gebruiksnaam of mijn wachtwoord niet meer om op fb te komen. Mijn iPhone 4 herkent die nog steeds? Wat kan ik doen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geprobeerd je wachtwoord te resetten? Misschien ben je hem gewoon vergeten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geprobeerd het te resetten, dit lukt niet, kan me niet aanmelden via iPhone. Mijn oude iPhone ontvangt wel nog fb en mijn ipad ook. Ik weet zeker dat mijn wachtwoord het juiste is. Hoe kan ik eventueel alles resetten ? Alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
Dat moet via facebook.com. Ik raad je aan om het op de computer te doen. Dat werkt fijner.
|
|
|||
|
|||
Ik zal dat straks ens proberen, pc staat momenteel niet aan.
Ik laat zeker nog iets weten, alvast bedankt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 april 2014 om 21:02 ---------- @dvischjager Bedankt voor je hulp, het is me eindelijk gelukt. De fout zat bij mijn outlook account. Daar heb ik mijn wachtwoord moeten wijzigen. Het werd niet meer herkend. Groeten dandiv |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone herkent wachtwoord niet meer | gertk57 | iTunes | 4 | 28-07-12 21:25 |
Gebruikersnaam/wachtwoord voor 'pop3.live.com' is onjuist - iphone 4 | JensDM | iPhone algemeen | 14 | 26-11-11 10:29 |
Inloggen gebruikersnaam&wachtwoord lukt niet meer op diverse sites! | VanessaS | iPad algemeen | 10 | 29-07-11 13:52 |
Gebruikersnaam en wachtwoord voor Wi-Fi | YvonneKr | Wi-Fi | 15 | 05-01-10 21:40 |
herkend gebruikersnaam een wachtwoord niet meer | marcel landman | iPhone algemeen | 1 | 15-06-09 23:50 |
|
|