//

Aanbevelingen gezocht :)

Aanbevelingen gezocht :) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik de 3G iphone niet kan betalen wil ik graag een alternatief. Ja niks is beter dan 'The Real Thing' maar ik hoef ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-08, 18:59
UnXpected UnXpected is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard Aanbevelingen gezocht :)

Aangezien ik de 3G iphone niet kan betalen wil ik graag een alternatief. Ja niks is beter dan 'The Real Thing' maar ik hoef ook niet per se een iPhone (liefst wel offcourse xD) maar gewoon een goede en stijlvolle smartphone. Ik zat te denken aan de HTC Diamond maar er zijn natuurlijk meer smartphones op de markt. Hebben jullie een aanbeveling? En zouden jullie dan ook zo vriendelijk willen zijn om ook de beste aanbieding erbij te zetten (welke provider + eventueel abbo etc.)
Alvast bedankt

P.S De prijs: max. 400/500 euro

Laatst gewijzigd door UnXpected; 02-07-08 om 19:05.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-08, 19:11
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

de huidige iPhone dan maar ? voor 400-500 euro heb je wel een 16gb iPhone
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 02-07-08, 19:15
UnXpected UnXpected is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Nou 8gb is al genoeg hoor . Maar waar is er nog een goeie te krijgen? En heb ik met de 2G ook echt gewoon een prima smartphone waarmee ik gewoon goed kan bellen, muziek luisteren etc. net zoals de 3G alleen dan met langzamer internet?
  #4  
Oud 02-07-08, 19:21
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

wacht nog een paar dagen en er komen genoeg 2de hands iphones op de markt die je voor 200€ gaat vinden
daar ga je ook de nieuwste firmwareversie opzetten zodra die gehackt is
heb je alleen geen 3g verbinding
__________________
at your service
  #5  
Oud 27-07-08, 21:35
UnXpected UnXpected is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Om hier nog even op terug te komen. Meen je echt 200 euro? Ik zie twee 2G iphones op marktplaats voor 300 euro, de rest is hoger. Ik zie er zo ie zo niet veel meer. Is een iphone 2G het waard om te kopen tegen een prijs van 300/350 euro of kan ik dan beter een andere smartfoon kopen (die misschien wel iets duurder is) ?
  #6  
Oud 27-07-08, 21:45
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UnXpected Bekijk bericht
Om hier nog even op terug te komen. Meen je echt 200 euro? Ik zie twee 2G iphones op marktplaats voor 300 euro, de rest is hoger. Ik zie er zo ie zo niet veel meer. Is een iphone 2G het waard om te kopen tegen een prijs van 300/350 euro of kan ik dan beter een andere smartfoon kopen (die misschien wel iets duurder is) ?
Het is een beetje logisch dat iedereen die zijn 2G verkoopt de beste prijs wilt. Ik denk niet dat je deze goedkoper gaat vinden.Of dit het waard is , is aan u om voor u eigen uit te maken. Zoek op het net welke gsm je eventueel tegenoversteld en maak de de pros en contras op en beslis.
  #7  
Oud 27-07-08, 22:47
UnXpected UnXpected is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Ja ik wil ier ook best een 350 euro voor geven hoor maar de 2G is natuurlijk niet de 3G. Met de 3G komt de Iphone natuurlijk het best tot zijn recht alhoewel de 2G natuurlijk een goede tweede is. Toch overweeg ik ook alternatieven zoals de HTC Touch Diamond en de Nokia N95 (alhoewel hij geen touchscreen heeft). Op een iphone fansite moet ik misshien niet vragen of deze ook meekunnen met de iphone. Toch lijken me deze twee ook zeer goede smartphones.
  #8  
Oud 28-07-08, 00:06
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Op een iphone fansite moet ik misshien niet vragen of deze ook meekunnen met de iphone. Toch lijken me deze twee ook zeer goede smartphones.
Ja, dat is inderdaad juist. Nogmaals het is aan u om uit te maken wat je wilt.We weten ook wel dat er andere merken zijn die meer mogelijkheden hebben en die ook al langer in de bussines zitten dan de iphone die eigenlijk nog aan het groeien is. Elke versie van iphone die uitkomt zal normaal gezien altijd beter zijn.
  #9  
Oud 16-08-08, 15:18
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Ik raad je aan om een (tweedehandse) iPhone first generation te nemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.