Aanbevelingen gezocht :) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik de 3G iphone niet kan betalen wil ik graag een alternatief. Ja niks is beter dan 'The Real Thing' maar ik hoef ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanbevelingen gezocht :)
Aangezien ik de 3G iphone niet kan betalen wil ik graag een alternatief. Ja niks is beter dan 'The Real Thing' maar ik hoef ook niet per se een iPhone (liefst wel offcourse xD) maar gewoon een goede en stijlvolle smartphone. Ik zat te denken aan de HTC Diamond maar er zijn natuurlijk meer smartphones op de markt. Hebben jullie een aanbeveling? En zouden jullie dan ook zo vriendelijk willen zijn om ook de beste aanbieding erbij te zetten (welke provider + eventueel abbo etc.)
Alvast bedankt P.S De prijs: max. 400/500 euro Laatst gewijzigd door UnXpected; 02-07-08 om 19:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
de huidige iPhone dan maar ? voor 400-500 euro heb je wel een 16gb iPhone
|
|||
|
|||
Nou 8gb is al genoeg hoor . Maar waar is er nog een goeie te krijgen? En heb ik met de 2G ook echt gewoon een prima smartphone waarmee ik gewoon goed kan bellen, muziek luisteren etc. net zoals de 3G alleen dan met langzamer internet?
|
|
||||
|
||||
wacht nog een paar dagen en er komen genoeg 2de hands iphones op de markt die je voor 200€ gaat vinden
daar ga je ook de nieuwste firmwareversie opzetten zodra die gehackt is heb je alleen geen 3g verbinding
|
|||
|
|||
Om hier nog even op terug te komen. Meen je echt 200 euro? Ik zie twee 2G iphones op marktplaats voor 300 euro, de rest is hoger. Ik zie er zo ie zo niet veel meer. Is een iphone 2G het waard om te kopen tegen een prijs van 300/350 euro of kan ik dan beter een andere smartfoon kopen (die misschien wel iets duurder is) ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja ik wil ier ook best een 350 euro voor geven hoor maar de 2G is natuurlijk niet de 3G. Met de 3G komt de Iphone natuurlijk het best tot zijn recht alhoewel de 2G natuurlijk een goede tweede is. Toch overweeg ik ook alternatieven zoals de HTC Touch Diamond en de Nokia N95 (alhoewel hij geen touchscreen heeft). Op een iphone fansite moet ik misshien niet vragen of deze ook meekunnen met de iphone. Toch lijken me deze twee ook zeer goede smartphones.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik raad je aan om een (tweedehandse) iPhone first generation te nemen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|