//

Iphone 3G of wachten op Sony Ericsson X1?

Iphone 3G of wachten op Sony Ericsson X1? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nogal aan het twijfelen tussen de Iphone 3G of wachten totdat de nieuwe Sony Ericsson X1 (Xperia 1) uitkomt. Wie kan mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-08, 21:46
Enckie Enckie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard Iphone 3G of wachten op Sony Ericsson X1?

Hallo,

Ik ben nogal aan het twijfelen tussen de Iphone 3G of wachten totdat de nieuwe Sony Ericsson X1 (Xperia 1) uitkomt.
Wie kan mij wat verder helpen in mijn keuze?

Nadelen Iphone voor mij:
Naar aanleiding van berichten op internet en forums:
- korte batterijduur, (batterijduur X1 onbekend)
- bereik 3G netwerk T-mobile
Andere nadelen:
- het niet kunnen bewerken van Word en Excel bestanden (phone zal ook zakelijk gebruikt worden)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-08, 21:48
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

De keuze is aan jezelf. Ik zou de 3G kiezen. Ik verdiep me namelijk alleen in de iPhone 3G, dus ik weet niet beter.
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)
  #3  
Oud 15-07-08, 22:00
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Dat moet je niet vragen op een iPhone website
  #4  
Oud 16-07-08, 13:14
jopocket jopocket is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: diepenbeek
Berichten: 4
Standaard

ik zou zeker wachten tot september wanneer die x1 uitkomt.dan kun je pas gebruiker reviews lezen.ik ben ook al 14 jaar SE gebruiker en ben over het algemeen altijd zeer tevreden geweest.heb nu een g900 maar die moet ik nog wat wennen,zeker nu ik een iPhone gehad heb.het zijn 2 heel verschillende toestellen die moeilijk vergelijkbaar zijn,bijv.x1 draait op wm6 en daar lees ik nie veel goeds van op het forum hier.ben zelf eigenlijk ook benieuwd hoe de x1 gaat meevallen.maar hoop meer op 3e generatie iPhone met betere camerafuncties,flashplayer,bluetooth capaciteiten,cut and paste enz...maar da zal ook nie voor de eerste 2 jaar zijn denk ik
  #5  
Oud 16-07-08, 17:35
gmlens gmlens is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat
Berichten: 98
Standaard

ik heb de sony P800 P900 P910 en de P1 gehad en nu een iphone, ewel geef mij maar de iphone, en ik ben een fan van sony maar toch iphone gregory
  #6  
Oud 25-07-08, 16:52
Olaf Vermeulen Olaf Vermeulen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

ik heb nu nog een sonyericsson p1i, maar ga nu overstappen op de Iphone 3G.(is besteld) P1i is echt een heel slecht apparaat!!! heel erg traag...

maar die x1 is natuurlijk wel anders, die loopt op wm6 is dus eigenlijk nog niet veel over te zeggen omdat de eerste van se is op wm6!

Gr. Olaf
  #7  
Oud 16-08-08, 15:20
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Ik had een K800i, nu een iPhone first generation, en ben er heel blij mee. De camera van de K800i was natuurlijk veel beter, maarja, dat is niks in vergelijking met alle voordelen van de iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is De Sony Ericsson HBH-PV705 headset compatible met Iphone 4? vandelangerak iPhone accessoires en onderdelen 0 23-04-11 09:18
Sony Ericsson Rachael - Misschien toch een iPhone killer? ASNNetworks iPhone algemeen 35 21-09-09 21:33
Van Sony Ericsson naar Iphone Brey iTunes 3 11-07-09 12:16
iPhone-killers op MWC 2008: Sony Ericsson Xperia X1 DertKesh iPhone algemeen 40 25-03-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.