//

Van Sony Ericsson naar Iphone

Van Sony Ericsson naar Iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gelukkig ben ik gisteren kunnen overstappen van een Sony Ericsson K750i en K850i naar de nieuwe Iphone 3GS 16 GB. Echter op beide SE toestellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-09, 10:37
Brey Brey is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 1
Standaard Van Sony Ericsson naar Iphone

Gelukkig ben ik gisteren kunnen overstappen van een Sony Ericsson K750i en K850i naar de nieuwe Iphone 3GS 16 GB.

Echter op beide SE toestellen staan contacten en berichten (verzonden, ontvangen en concepten) die ik graag op mijn Iphone zou krijgen.

Is het overzetten van alle data mogelijk op enige wijze ?
Zo ja, kan iemand me svp uitleggen hoe ?
Thnx !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-09, 10:57
Rutt Rutt is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 74
Standaard

Dat is dus ook waar ik mee zit.
Ik hou wel hetzelfde nummer,maar krijg een nieuwe Sim van T-Mobile,ben dus bang dat ik alle contacten handmatig moet gaan overzetten.
Ik hou dit topic in de gaten.
  #3  
Oud 11-07-09, 11:36
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Ik neem aan dat je die SE toestellen toch wel met je PC/Mac kunt syncen? Zodat je al die data in Address Book & Mail of in Outlook hebt staan?

SMS wordt lastig.
  #4  
Oud 11-07-09, 12:16
Vanx Vanx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik heb bij mijn 3GS gewoon het telfort kaartje (invalid sim meldingen negeren) van mijn oude telefoon erin gedaan. Dan ergens in je instellingen, bij contacten dacht ik, op "importeer simcontacten" gedrukt. Als je dat doet dan krijg je netjes alle nummers in je contacten lijst. Als je daarna synced met je mail adressen van gmail wordt het een bende. Maar je kan de email's gewoon handmatig toevoegen.

Wel even zorgen dat je al je contacten op je sim hebt staan, van je oude telefoon.
Reageren

Labels
contacten, gegevens, overzetten, sony ericsson



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is De Sony Ericsson HBH-PV705 headset compatible met Iphone 4? vandelangerak iPhone accessoires en onderdelen 0 23-04-11 09:18
Sony Ericsson Rachael - Misschien toch een iPhone killer? ASNNetworks iPhone algemeen 35 21-09-09 21:33
Iphone 3G of wachten op Sony Ericsson X1? Enckie iPhone algemeen 6 16-08-08 15:20
iPhone-killers op MWC 2008: Sony Ericsson Xperia X1 DertKesh iPhone algemeen 40 25-03-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.