Freaking iPhone mods! (by iMario) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hierbij mijn zelfgemaakte ''Freaking'' mods voor de iPhone! vele zijn al af, en hier te bezichten via de screenshots. er zullen nog wel updates/aanpassingen komen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Freaking iPhone mods! (by iMario)
Hierbij mijn zelfgemaakte ''Freaking'' mods voor de iPhone!
vele zijn al af, en hier te bezichten via de screenshots. er zullen nog wel updates/aanpassingen komen, ik zal de screenshots dan ook up to date houden als je interesse hebt, de download link staat onderaan van post #1 (let op! dit werkt alleen op Firmware 1.1.4, zet het pas op je iPhone 2.0, 2.0.1 als ik het zelf alemaal heb uitgetest. zelf uittesten? op eigen risico!) ''Freaking'' Installer mod: ''Freaking'' Cydia mod: (Je kan kiezen uit 2 iconen bij de Cydia mod, kijk bijgevoegde afbeeldingen) ''Freaking'' Notes mod: ''Freaking'' Safari mod: (de groene URL Progress bar lijkt een beetje raar op de screenshot, maar is op de iPhone gewoon perfect) ''Freaking'' Slide Show mod: ''Freaking'' Music Player mod ''Freaking'' Mods van overige Apps (MxTube, iSlsk, iTunes Store) >DOWNLOAD ALLE MODS HIER!< (iconen hoef je niet op te slaan, is alleen om te zien hoe het eruit ziet. ze zitten wel in de download link)
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 16-08-08 om 15:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon te gek. Zijn die te downloaden ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb men pakket ook naar iFoneguide gestuurd. heeeeel misschien zou het erin kunnen komen hoop ik wel natuurlijk dan kunnen mensen kiezen uit dat van croiman en mij
maja anders zou ik mijn mods hier kunnen posten. Ik wacht de reacties enzo ff af Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-08 om 15:47. |
|
|||
|
|||
oh die notes vind ik wl erg mooi
|
|
||||
|
||||
Idd erg mooi gedaan, maar waarom die vist icoontjes
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik vind het wel iets hebben op je mods maar misschien moet ik toch ook als die hard maccer zeggen dat het misschien niet zo relevant is. Maar mods blijven voor de rest wel geslaagd.
|
|
|||
|
|||
ben het met macfeaker eens
vind die installer wel mooi Laatst gewijzigd door slodo; 18-06-08 om 16:42. |
|
||||
|
||||
de Freaking Installer mod staat zojuist in de iFoneguide eXperimental source, go check it out!!
|
|
||||
|
||||
nu nog terug een iphone kopen!!
toch dikke proficiat met je werk
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Installer en Notes mods zullen een update krijgen, kijk alvast screens.
iedereen mag hun eerlijke reacties geven, kan ook in mijn foto-album kijk hier iedereen zal ook wel blij zijn dat de vista iconen zijn verdwenen ofni? is nu alemaal in Apple style Safari werk ik ook nog aan en ben ook met music player bezig Laatst gewijzigd door iMario; 24-06-08 om 13:27. |
|
||||
|
||||
nice work!! ziet er goed uit!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hierbij de music player mod (kijk ook de 2de screen voor als je geen album plaatje hebt) en ook wat mods van overige apps, er zal nog wel wat aangepast worden aan de music player, maar zo ziet het er ongeveer uit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar kun je die bestanden vinden op je phone om aan te passen. Gebruik iPhonebrowser en beschik over fotosoep. Kun je me een beetje op weg helpen, wil ook graag beginnen met modden. Thanx! p.s. coole mods trouwens!! edit: F*** ik zie het nu! Je hebt de vorige post aangepast......duhh! Laatst gewijzigd door Neosto; 30-06-08 om 15:23. |
|
||||
|
||||
heb alles aangepast, alles staat nu goed
|
|
||||
|
||||
Great job doe je goed
Notes is ook goed gedaan zeg, beetje meer manlijke versie zou ook leuk zijn maar zelfs zo is die dik vet Keep on the work |
|
||||
|
||||
Citaat:
het kan altijd wat aangepast worden he! iedereen mag natuurlijk zeggen wat die anders zou willen Vista iconen zijn er alemaal uit. wat vin je er van? Laatst gewijzigd door iMario; 01-07-08 om 01:52. |
Labels |
app thema, installer, iphone, modding, safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMario's 2000! - Huge ''Freaking'' Custom iPhone WinterBoard Theme | iMario | Jailbreak apps en thema's | 33 | 08-10-08 00:49 |
CaterPillar: actieve deelname van mods | iCulture | Archief | 1 | 23-03-08 18:16 |
request aan mods | sjowol | Archief | 8 | 13-03-08 04:11 |
Beste iPhone-applicaties en mods (was: Snelle vraag) | Reckless | Jailbreak apps en thema's | 10 | 21-02-08 20:50 |
|
|