Freaking iPhone mods! (by iMario) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vista iconen zijn wel mooi, maar ze passen niet op een iPhone. Verder vind ik het wel leuk gemaakt, alleen is het me net iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vista iconen zijn wel mooi, maar ze passen niet op een iPhone.
Verder vind ik het wel leuk gemaakt, alleen is het me net iets te 'Freaky'. Notes vind ik wel leuk, dat beertje doet me denken aan Kanye West (op een van z'n albums staat ook een beertje XD)
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en idd dat is het beertje van kanye west
|
||||
|
||||
Vandaag na m'n werk ff me iPhone bij de postkantoor ophalen
en denk dat ik dan ook maar is ga beginnen aan software modden m'n iPhone is nu al helemaal zwart en heb wat leuke themes als gezien dankzij jou iMario hoop dat het een beetje te doen is |
|
||||
|
||||
iPhone al binnen en meteen al begonnen te modden??
|
|
||||
|
||||
haha binnen maar.. geen ringetje om me camera lens
en beschermplastiek voor de lens, dus heb hem nu in de kast liggen... Ik had ook al een dead spot op het scherm voorheen dus heb nu maar besloten de iPhone 3G te kopen net voordat ik ga vliegen Heb ik wat te doen in het vliegtuig. Gelukkig heb ik macbook nu en al me contacts overgenomen van me iPhone. Nu nog alle foto's van me computer ordennen en op me macbook doen, zodat als ik me iPhone heb er meteen alles op kan gooien |
|
||||
|
||||
alle screenshots zijn nu up to date
updates zullen binnen kort komen in Installer Laatst gewijzigd door iMario; 17-07-08 om 16:05. |
|
|||
|
|||
Echt zeer mooi,
behalve die muziekplayer is wat minder imo. Keep it up! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja hoor post maar. Ik heb wel interesse
|
||||
|
||||
ik zal ze er zo allemaal ff bijzetten
nieuwe mod erbij! dit keer een YouTube mod screenshots toegevoegd in post #1 en de mod staat ook meteen in de download link veel plezier, voor degenen die het gebruiken Laatst gewijzigd door macfreaker; 20-07-08 om 01:40. |
|
||||
|
||||
Knap gemaakt voor een 16 jarige Respect man, ik kan je werk echt wel apprecieren
|
|
||||
|
||||
Het kon natuurlijk niet uitblijven, een Cydia mod!
Kijk post #1 voor screenshots. alles staat al in de Download link, dus veel plezier ermee mocht je het mooi vinden PS: de mods werken ook op Firmware 2.0 (SlideShow nog niet getest!) Laatst gewijzigd door iMario; 27-07-08 om 19:37. |
|
||||
|
||||
k ben nog altijd aant wachten tot mijn Other.artwork mod in repo komt, maar blijkbaar...................................
|
||||
|
||||
Citaat:
neem aan dat er wel een iFoneguide 2.0 source komt? |
|
||||
|
||||
Maar zolang ik geen iphone 3G heb, want k vind er gene, zal k nie veel doen aan modding.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
dat vind k niet het echte
|
|
||||
|
||||
wie heeft er zin om mods te zien/gebruiken op Firmware 2.0, 2.0.1?
Laatst gewijzigd door iMario; 15-08-08 om 23:56. |
|
||||
|
||||
laat maar komen
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMario's 2000! - Huge ''Freaking'' Custom iPhone WinterBoard Theme | iMario | Jailbreak apps en thema's | 33 | 08-10-08 00:49 |
CaterPillar: actieve deelname van mods | iCulture | Archief | 1 | 23-03-08 18:16 |
request aan mods | sjowol | Archief | 8 | 13-03-08 04:11 |
Beste iPhone-applicaties en mods (was: Snelle vraag) | Reckless | Jailbreak apps en thema's | 10 | 21-02-08 20:50 |
|
|