//

Geheugen iPhone 4 loopt langzaam vol

Geheugen iPhone 4 loopt langzaam vol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 met 8GB geheugen. Dat is al aan de krappe kant. Sinds een week loopt mijn geheugen langzaam vol. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-14, 14:48
duhen duhen is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Question Geheugen iPhone 4 loopt langzaam vol

Ik heb een iPhone 4 met 8GB geheugen. Dat is al aan de krappe kant. Sinds een week loopt mijn geheugen langzaam vol. Als ik de iPhone helemaal uitzet en weer opstart heb ik ongeveer 2,2 GB vrij. Dat blijft een paar uur op die waarde staan maar na ongeveer een dag is alle vrije ruimte weg. Weer opnieuw opstarten is het enige wat dan helpt om het geheugen weer beschikbaar te krijgen. Ik heb de apps die ik de afgelopen week heb geïnstalleerd inmiddels weer verwijderd, maar het probleem blijft bestaan.
Ik heb het gevoel dat dit met IOS 7.1.1 samenhangt en ik krijg niet helder waar het geheugen weglekt...Iemand vergelijkbare ervaringen?
Oplossingen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-14, 17:08
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Foto's vreten ruimte.

Kijk daar eens of je wat kan wissen.
  #3  
Oud 29-04-14, 17:10
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Ik neem niet aan dat het normaal is dat dat gebeurt. Volgens mij helpt het bij dit soort dingen om je iPhone naar de fabrieksinstellingen te zetten en dan GEEN back-up terug te zetten.

Als je hebt aan hebt staan komen je contacten etc. vanzelf wel terug via iCloud. Kijk hiervoor bij Instellingen > iCloud.

Hoop dat het werkt!
  #4  
Oud 30-04-14, 08:19
duhen duhen is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

Probleem lijkt opgelost. Ik heb de iTunes Match uitgezet en nu blijft het beschikbare geheugen wel netjes op 2,2 GB stan (althans nu nog steeds). Kennelijk zat daar een foutje in, want ik heb de muziek niet op mijn telefoon staan, ik stream alles vanuit de cloud.
Ga straks eens kijken of het nu goed blijft gaan als ik iTunes Match weer aanzet...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Geheugen iPhone vol volgens itunes JanG iTunes 0 16-02-14 13:28
Geheugen ene iphone sneller vol dan de andere timeswa iPhone algemeen 8 08-01-12 11:45
Geheugen vol denman80 Jailbreak apps en thema's 6 08-04-11 14:35
Geheugen vol.... damlodge Archief 2 01-05-08 15:33
Geheugen vol??? mister@ iPhone algemeen 10 17-01-08 23:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.