//

Iphone5 vast in herstel-modus zonder back-up

Iphone5 vast in herstel-modus zonder back-up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuw hier op dit forum omdat ik gisteravond een ontzettend vervelend probleem heb gekregen. Ik heb nadat ik steeds een foutmelding kreeg, ruimte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-14, 10:44
Tamara1990 Tamara1990 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 5
Exclamation Iphone5 vast in herstel-modus zonder back-up

Ik ben nieuw hier op dit forum omdat ik gisteravond een ontzettend vervelend probleem heb gekregen. Ik heb nadat ik steeds een foutmelding kreeg, ruimte gemaakt op mijn telefoon en de update voor 7.1.1 uitgevoerd. Meteen erna kreeg ik hem niet meer aan en alleen maar de melding dat ik hem op iTunes moest aansluiten.

Heel leuk, want mijn laptop is een week of 2 geleden gecrasht en dus volledig opnieuw geïnstalleerd. iTunes stond er niet meer op en dus ook geen back-up van mijn telefoon. Inmiddels heb ik iTunes opnieuw geïnstalleerd, maar krijg ik dus de melding dat mijn telefoon terug moet naar fabrieksinstellngen.

Ik hoop zó erg dat iemand mij kan helpen mijn telefoon weer aan de praat te krijgen zonder dat ik al mijn foto's en filmpjes kwijt ben!

Let op: Ik ben een complete leek en heb 0,0 technisch verstand. Hosts bestanden zeggen mij niks en ik heb geen idee hoe ik in mappen kan kijken. Dus uitleg van ieder stapje zou héél fijn zijn.

Tot overmaat van ramp zou ik vandaag terug gebeld worden voor een sollicitatie, er is dus wat haast bij.

HELP, pretty please!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-14, 10:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamara1990 Bekijk bericht
...er is dus wat haast bij.
Een nieuw topic openen terwijl men je al tracht te helpen in een ander topic is niet erg netjes. Ook niet als er haast bij is.
  #3  
Oud 01-05-14, 10:54
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

succes 6 met je sollicitatie , als dit al nu zo je leven beheerst .....

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...te-update.html

Maar wat dacht je ervan gewoon je potentiële werkgever even te bellen of te mailen met een nummer waarop je wel bereikbaar bent?, of wil je dit als een soort " pressie middel " gebruiken om zo sneller een oplossing te krijgen ?
Wat is belangrijker ? je telefoon of een baan? .
__________________
Iphone4>4s>5>5s>6 (check) ** Ipad2>3>4>Ipad Mini (check)
Windows plug & Plee > OS X Mavericks (check)
  #4  
Oud 01-05-14, 11:18
Tamara1990 Tamara1990 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 5
Standaard

Wat is belangrijker, uh 50/50.
Ik heb helaas geen ander nummer waar op ik bereikbaar ben, vandaar de haast. Maar ik begrijp dat er niet echt iemand is die me wil/kan helpen.
Helaas!
  #5  
Oud 01-05-14, 11:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Graag verder op de plek waar je de vraag het eerst gesteld hebt. http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post958434
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3gs vast herstel modus 5youXpuppet5 iPhone algemeen 8 06-12-13 20:31
herstel modus vinnievega1978 iPhone algemeen 1 14-09-13 09:43
Ipod touch vast in herstel modus! Helprecoverymode iPhone algemeen 1 23-01-11 21:21
blijft in herstel modus rikkie123 iPhone algemeen 5 02-11-09 12:43
iPhone 3G vast in herstel modus. Updaten? labo46 iPhone algemeen 13 14-12-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.