//

Iphone 4 herstel functie vraagt om wachtwoord?

Iphone 4 herstel functie vraagt om wachtwoord? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn dochter heeft net als ik een Iphone4. Na de laatste update is ze haar contactpersonen en foto's kwijt. Als we door middel van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-14, 14:31
kalm68 kalm68 is offline
• iOS 8.3
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 herstel functie vraagt om wachtwoord?

Hallo,

Mijn dochter heeft net als ik een Iphone4. Na de laatste update is ze haar contactpersonen en foto's kwijt. Als we door middel van de herstelfunctie een back up willen plaatsen vraagt ITunes om een wachtwoord. Mijn dochter weet echter zeker dat zij geen wachtwoord heeft ingegeven.

Ik vind op internet meerdere vragen hierover maar geen sluitende oplossing. Iemand een idee?

mvg kalm68
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-14, 14:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalm68 Bekijk bericht
Als we door middel van de herstelfunctie een back up willen plaatsen vraagt ITunes om een wachtwoord.
Dat kan gebeuren als er ooit met iTunes een versleutelde backup gemaakt is. Het wachtwoord is dan noodzakelijk om de backup weer leesbaar te maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweedehands iPhone 4S vraagt om wachtwoord bij TomTom sabosman iPhone algemeen 2 02-05-13 14:40
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord nvaltena iPhone Apps 11 07-06-11 19:00
iPhone: iphone 4 loopt vast/vraagt x op x herstel iphone1994 Jailbreak 4 20-01-11 07:58
iPhone: Iphone vraagt om herstel tinus67 Jailbreak 1 21-04-10 22:57
Help! iphone met 1.1.3 perongelijk gereset, vraagt nu om herstel.. Baster Unlock [archief] 3 04-02-08 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.