Iphone 4 herstel functie vraagt om wachtwoord? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn dochter heeft net als ik een Iphone4. Na de laatste update is ze haar contactpersonen en foto's kwijt. Als we door middel van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 herstel functie vraagt om wachtwoord?
Hallo,
Mijn dochter heeft net als ik een Iphone4. Na de laatste update is ze haar contactpersonen en foto's kwijt. Als we door middel van de herstelfunctie een back up willen plaatsen vraagt ITunes om een wachtwoord. Mijn dochter weet echter zeker dat zij geen wachtwoord heeft ingegeven. Ik vind op internet meerdere vragen hierover maar geen sluitende oplossing. Iemand een idee? mvg kalm68 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweedehands iPhone 4S vraagt om wachtwoord bij TomTom | sabosman | iPhone algemeen | 2 | 02-05-13 14:40 |
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord | nvaltena | iPhone Apps | 11 | 07-06-11 19:00 |
iPhone: iphone 4 loopt vast/vraagt x op x herstel | iphone1994 | Jailbreak | 4 | 20-01-11 07:58 |
iPhone: Iphone vraagt om herstel | tinus67 | Jailbreak | 1 | 21-04-10 22:57 |
Help! iphone met 1.1.3 perongelijk gereset, vraagt nu om herstel.. | Baster | Unlock [archief] | 3 | 04-02-08 13:54 |
|
|