Tweedehands iPhone 4S vraagt om wachtwoord bij TomTom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin kocht een tweedehands iPhone 4S van 32Gb die draait op iOS 6.1.2, waarop de app TomTom Europe nog stond geinstalleerd. Nooit problemen gehad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tweedehands iPhone 4S vraagt om wachtwoord bij TomTom
Mijn vriendin kocht een tweedehands iPhone 4S van 32Gb die draait op iOS 6.1.2, waarop de app TomTom Europe nog stond geinstalleerd.
Nooit problemen gehad om deze app te gebruiken maar sinds kort vraagt hij om het wachtwoord dat gelinkt is aan de vorige gebruiker (en dus de gebruiker die de app heeft gekocht). Is hier een oplossing voor zodat ze de TomTom terug kan gebruiken? De vorige gebruiker zegt dat hij de TomTom niet op z'n nieuwe iPhone heeft geïnstalleerd. Als dit reeds een topic zou zijn, excuses, ik ben hier nieuw! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waarom koop je de app niet zelf met je account dan heb je ook geen problemen mee?
maar om nu terug naar de vorige eigenaar te gaan is gekke werk (alleen voor een wachtwoord) om een app te gebruiken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iphone vraagt de laatste tijd steeds om apple id- wachtwoord | sigrid48 | iPhone algemeen | 8 | 06-09-13 13:46 |
Windows: Vraagt om wachtwoord | Serale | iTunes | 2 | 22-01-12 14:59 |
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord | nvaltena | iPhone Apps | 11 | 07-06-11 19:00 |
Exchange vraagt om wachtwoord | rveenendaal | iPhone algemeen | 5 | 04-01-11 18:33 |
|
|