mijn iphone vraagt de laatste tijd steeds om apple id- wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele weken vraagt mijn iphone te pas en te onpas om apple id- wachtwoord.Het begint nu behoorlijk irritant te worden. Wie weet misschien een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn iphone vraagt de laatste tijd steeds om apple id- wachtwoord
Sinds enkele weken vraagt mijn iphone te pas en te onpas om apple id- wachtwoord.Het begint nu behoorlijk irritant te worden. Wie weet misschien een oplossing of weet waar het mee te maken heeft?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
via cydia kun je een app installeren die je paswoorden onthoud.
Paswordpilot als je zelf google eens gebruikte of eens zocht was je er ook op uit gekomen, k gebruik het op mijn 4s zonder enig probleem, geen itunes ID paswoord meer ingeven
|
|||
|
|||
Hm...ik bedoel eigenlijk meer dat ik constant de pop-up krijg van apple id. Ook als ik gewoon wil bellen of muziek wil afspelen. En hoezo als je zelf google eens gebruikt? Klinkt niet echt aardig.Lijkt me bovendien niet handig die app. als je telefoon gejat wordt
|
|
|||
|
|||
Volgens mij word 'ie gevraagd voor de iCloud reservekopie, gebeurt het alleen wanneer je verbonden bent met Wi-Fi?
|
|
|||
|
|||
Ik zal er eens op letten, want het is idd alleen thuis en op mijn werk.Dan zal dat het wel zijn. Dank je!
|
|
|||
|
|||
Mijn telefoon vraagt telkens om apple id en -wachtwoord
Ik kan in de vorige discussie de uiteindelijke oplossing voor dit probleem niet vinden? Wie helpt?
|
|
|||
|
|||
Ik zat op de ipad en opeens valt hij uit en nu krijg ik hem niet meer aan. Er gebeurt helemaal niets meer niet eens een lichtje ofzo. Wie kan me helpen?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Jarno, resetten door thuisknop en schermuit knop gelijktijdig in te drukken.
|
|
|||
|
|||
Oplossing gevonden.
- instellingen - itunes en app store daar je account afmelden en opnieuw aanmelden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Vraagt om wachtwoord | Serale | iTunes | 2 | 22-01-12 14:59 |
3GS vraagt steeds na een tijd om herstel | teusjuh | iPhone algemeen | 0 | 06-09-11 21:43 |
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord | nvaltena | iPhone Apps | 11 | 07-06-11 19:00 |
Exchange vraagt om wachtwoord | rveenendaal | iPhone algemeen | 5 | 04-01-11 18:33 |
iPc applicatie vraagt steeds wachtwoord | fgeer | Archief | 6 | 13-03-10 22:08 |
|
|