Vraagt om wachtwoord discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Elke keer wanneer ik iTunes opstart krijg ik een vervelende pop-up van iTunes dat ik me wachtwoord moet invullen voor automatische downloads. Word er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagt om wachtwoord
Goedendag,
Elke keer wanneer ik iTunes opstart krijg ik een vervelende pop-up van iTunes dat ik me wachtwoord moet invullen voor automatische downloads. Word er langzamerhand helemaal kierewiet van. Wie komt er met de oplossing? Met vriendelijke groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hello,
Is de computer gemachtigd? Zo ja, wil je de functie aan hebben? Zo nee, ga naar Bewerken/voorkeuren/Store en zet alles uit !
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb alles al uit staan onder Berwerken --> voorkeuren --> store. Nog steeds vraag iTunes iedere keer om mijn wachtwoord bij het opstarten (tegenwoordig zelfs 2 keer als ik hem niet wil invullen!).
Andere oplossingen? Gisteren geupdate naar nieuwe versie van iTunes, maar nog steeds hetzelfde probleem. Misschien dat opnieuw installeren zin heeft? Mits iTunes natuurlijk voorkeuren wist. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord | nvaltena | iPhone Apps | 11 | 07-06-11 19:00 |
Exchange vraagt om wachtwoord | rveenendaal | iPhone algemeen | 5 | 04-01-11 18:33 |
iPc applicatie vraagt steeds wachtwoord | fgeer | Archief | 6 | 13-03-10 22:08 |
Cydia vraagt voor wachtwoord | proboss | Jailbreak apps en thema's | 7 | 04-07-09 20:43 |
Windows: itunes vraagt om herstel | psychoticske | iTunes | 5 | 08-07-08 19:05 |
|
|