ios 7 agenda verandert discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals jullie weten is na update ios 7 veel verandert. Wat ik vooral mis is bij mij agenda alle activiteiten onder elkaar. Eerder zat dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 7 agenda verandert
Zoals jullie weten is na update ios 7 veel verandert.
Wat ik vooral mis is bij mij agenda alle activiteiten onder elkaar. Eerder zat dat onder makkelijke knop. Kan het niet meer vinden. Weet iemand de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leg het eens meer specifiek uit a.u.b.
|
||||
|
||||
Sinds iOS 7.1 is de mogelijkheid om alles onder elkaar te zien weer teruggekomen. De knop om dit te activeren zit links van het vergrootglas bovenaan de agenda app.
Laatst gewijzigd door dvischjager; 04-05-14 om 12:41. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
iphone agenda veranderd
je kan niet meer alleen je agenda zien. Het is nu de kalender van de maand en daaronder alleen de activiteiten van 1 dag. Dat is niet fijn. Voor die tijd kon je scrollen door al je afspraken ongeacht de dag. Dit moet terug als het even kan want nu heb ik eigenlijk niet veel meer aan mijn agenda
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iphone agenda veranderd
klopt het gaat om alleen de lijst met activiteiten zoals dit voorheen het geval was. Nu krijg je een kalendertje met alleen de activiteiten van die dag en niet alle activiteiten van alle dagen onder elkaar
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel zoals al eerder gezegd, van meerdere dagen willen zien.
En ik zie alleen onder een dag. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 7 Berichtencentrum Agenda | kleine jan | iPhone algemeen | 7 | 21-11-13 13:39 |
ios agenda | ukkie12 | iPhone algemeen | 1 | 01-06-13 17:22 |
Agenda leeg na iOS 5 update | Buchters | iPhone algemeen | 5 | 17-10-11 13:41 |
Kleuren van agenda's in iOS | thomasvossen | iTunes | 3 | 01-07-10 12:54 |
|
|