IOS 7 Berichtencentrum Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of de agenda in berichtencentrum op een andere manier kan worden weergegeven? Bijvoorbeeld alle activiteiten op een rij? Als ik de agenda op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IOS 7 Berichtencentrum Agenda
Weet iemand of de agenda in berichtencentrum op een andere manier kan worden weergegeven? Bijvoorbeeld alle activiteiten op een rij?
Als ik de agenda op mijn berichtencentrum zie is hier helemaal geen text ofzo in te zien, enige wat ik zie zijn 2 strepen van de agenda waar iets in staat.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vind ik een goede vraag!
zou ik ook graag weten! dat je bijvoorbeeld alle activiteiten van de komende week kan zien in plaats van enkel vandaag en morgen... |
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet, is dit niet mogelijk. Je kan dit wel in de app zelf.
|
|
|||
|
|||
Ok dankje,
En hoe kan je dat in de app zelf? |
|
||||
|
||||
Als je de week weergave wilt zien in de app moet je je scherm kantelen 👍
|
|
|||
|
|||
Helaas kan dit niet. Ik vind overigens het berichtencentrum wat dat betreft in iOS7 een achteruitgang t.o.v. iOS6. Daar had je een veel beter overzicht van welke activiteiten er nog in je agenda staan. Nu is het meer een korte samenvatting geworden, waar je eigenlijk niet zoveel aan hebt m.i.
Laatst gewijzigd door wollie1979; 21-11-13 om 16:44. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mbv de lockinfo app
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda in berichtencentrum | Berryvz | iPhone algemeen | 3 | 01-05-13 23:06 |
Agenda in berichtencentrum | Robpie83 | iPhone algemeen | 0 | 29-01-13 22:26 |
Verjaardagen agenda gaan niet weg in berichtencentrum | tadeus | iPhone algemeen | 0 | 20-12-12 00:33 |
Agenda's in berichtencentrum | wokkiej | iPhone algemeen | 9 | 16-11-12 18:28 |
Agenda abonnement in berichtencentrum | Flipper01 | iPhone algemeen | 0 | 18-10-11 11:03 |
|
|