Hoe US app op men iphone krijgen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Graag had ik geweten wat de makkelijkste manier is om een app uit de US appstore te installeren. Thanks!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe US app op men iphone krijgen?
Hallo,
Graag had ik geweten wat de makkelijkste manier is om een app uit de US appstore te installeren. Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De makkelijkste manier is om een USA App Store account aan te maken. Met zo'n account kan je dan apps uit de USA App Store downloaden en installeren.
|
|
|||
|
|||
Bedankt, moet dit via itunes op de desktop gebeuren dan? Heeft dit geen invloed op de bestaande apps of content op men device?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet ook regelmatig wisselen voor updates tussen de B, D en USA App Stores. |
|
||||
|
||||
Op iphoneclub.nl staat ook uitgelegd hoe je een dergelijke account kunt aanmaken.
iTunes-account aanmaken zonder creditcard (Amerikaanse App Store) - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2013 om 15:46 ---------- Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
vraag: hoe kan ik men sms woordenboek uitzetten | suzuki62 | Archief | 11 | 30-08-08 15:29 |
Hoe installer.app op iPhone krijgen? | RHCPeter | Archief | 5 | 12-06-08 21:02 |
|
|