Agenda in berichtencentrum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik laat mijn agenda weergeven in mijn berichtencentrum. Echter heb ik meerdere agenda's gesynchroniseerd. Is het mogelijk om hier maar 1 agenda of een paar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda in berichtencentrum
Ik laat mijn agenda weergeven in mijn berichtencentrum. Echter heb ik meerdere agenda's gesynchroniseerd.
Is het mogelijk om hier maar 1 agenda of een paar agenda's weer te geven? Heb al zitten zoeken op Google / Forum, maar kom ter eigenlijk niets over tegen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn afspraken uit verschillende agenda's worden weergegeven in berichtencentrum. Of wat bedoel je juist?
|
|
|||
|
|||
Nee, ik bedoel het juist andersom. Ik wil niet dat de afspraken uit alle agenda's worden weergegeven
|
|
|||
|
|||
Is zover ik weet niet mogelijk
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda in berichtencentrum | Robpie83 | iPhone algemeen | 0 | 29-01-13 22:26 |
Verjaardagen agenda gaan niet weg in berichtencentrum | tadeus | iPhone algemeen | 0 | 20-12-12 00:33 |
Agenda's in berichtencentrum | wokkiej | iPhone algemeen | 9 | 16-11-12 18:28 |
Facebook agenda staat uit maar wel in berichtencentrum | Lian1966 | iPhone algemeen | 0 | 30-10-12 12:16 |
Agenda abonnement in berichtencentrum | Flipper01 | iPhone algemeen | 0 | 18-10-11 11:03 |
|
|