Verjaardagen agenda gaan niet weg in berichtencentrum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb op mijn iPhone 4 een aantal verschillende agenda's, zoals werk, privé, en verjaardagen. Nu heb ik het vinkje achter verjaardagen weggehaald zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verjaardagen agenda gaan niet weg in berichtencentrum
Goedenavond,
Ik heb op mijn iPhone 4 een aantal verschillende agenda's, zoals werk, privé, en verjaardagen. Nu heb ik het vinkje achter verjaardagen weggehaald zodat ik die niet meer zie in mijn agenda. Deze zie ik wel als ik het berichtencentrum open. (Verjaardag van de betreffende dag en de dag erna) Is er een manier om die agenda van verjaardagen te verwijderen, zodat ik het niet meer zie in het berichtencentrum? Ps. iPhone heeft inmiddels de laatste firmware 6.0.1 Alvast bedankt voor de hulp! Gr. Tom Laatst gewijzigd door tadeus; 20-12-12 om 00:34. Reden: Firmware iPhone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda's in berichtencentrum | wokkiej | iPhone algemeen | 9 | 16-11-12 18:28 |
Lockscreen bars gaan niet weg | Sveneezy | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-03-12 12:30 |
Verjaardagen in agenda. | heitsme | iPad Apps | 1 | 10-12-11 13:15 |
verjaardagen in agenda | NBraams | iPhone algemeen | 3 | 10-09-11 13:58 |
iblanks gaan niet meer weg?! | Fabian0299 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-04-10 13:20 |
|
|