iPhone 4s trilt tijdens opladen in auto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het viel me vanmorgen ineens op dat mijn telefoon om de ± 10 seconde twee keer trilt als hij wordt opgeladen in de auto. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s trilt tijdens opladen in auto
Het viel me vanmorgen ineens op dat mijn telefoon om de ± 10 seconde twee keer trilt als hij wordt opgeladen in de auto. Heb overal gezocht of ik dit ergens kon uitzetten, maar niets gevonden. Is er misschien iemand die dit herkend en een oplossing heeft?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maak je hier gebruik van originele accessoires van Apple ?
BV de laadkabel, sigaretten aansluiting etc. Kan namelijk hier aan liggen. |
|
|||
|
|||
Je kabel maakt slecht contact
|
|
|||
|
|||
Normaal trilt de iphone wel als deze wordt aangesloten op een stroombron.
In mijn auto gebruik ik alleen de laadkabel van apple en de usb poort is een prullaria op de sigaretten aansluiting. Aannemelijk is dus bovenstaande, iedere 10 seconden stopt het laden en gaat deze daarna weer verder. |
|
|||
|
|||
Yup, bovenstaande is inderdaad correct. Het probleem ook gehad.
|
|
|||
|
|||
Kabel is origineel Apple, maar de aansluiting op de sigaretten aansluiting niet. Ding koste wel € 10.00 en zou speciaal voor de Iphone zijn, dus niet!
Gebruik nu een aansluiting van Tomtom en het probleem is verholpen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Probleem] iPhone geeft zwart beeld & trilt twee keer bij moment van opladen. | koenloman | iPhone algemeen | 5 | 26-07-12 00:23 |
Opladen in de auto tijdens navigeren? | Neptunus | iPad algemeen | 2 | 02-06-11 15:19 |
opladen IPHONE 3gs in de auto | ruudkoopmans | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 04-04-11 10:26 |
Vraag over app om Springboard te laten zien tijdens opladen in Auto | memyself71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-01-10 12:58 |
HELP!! Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto?? | cartel44 | iPhone algemeen | 1 | 04-09-09 12:03 |
|
|